„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 36 - Altfel ? Nu!

...

- Nici o scuza. M-am gandit doar ca te-ar putea ajuta in decizia ta. Vezi tu...
- Nu omule, nu vad. Toata chestia asta trebuia sa aiba loc intre noi. Ea nu trebuia sa fie aici, stim amandoi de ce.
- In caz ca nu ai observat, suntem la marginea unui mic razboi. Crede-ma ca nu ma vrei ca dusman !
- Asta a sunat a amenintare.
- Poate ca asta a si fost. Asa ca mai bine ma ai ca aliat. Nu trebuie sa fim prieteni, doar aliati. Deci NoX, ce zici ?
- Chris, esti pe faza ?
- Da NoX, am auzit tot. Sa-i sun pe baieti ?
- Da. Ei Sektor, se pare ca aranjamentele noastre iau sfarsit aici. Ne vedem pe asfalt.
- Tu chiar crezi ca faci bine ceea ce faci ? Chiar crezi ca o sa te ajute cu ceva daca incepi un razboi cu, mine ?!
- Nu-mi pasa. Am tot dreptul sa incerc, si nu este nimic in lumea asta care sa ma opreasca. Cine spune ca daca tu pierzi, eu nu castig ?
- O sa mai vedem noi.
- Fii sigur de asta.

M-am urcat in masina, si am plecat cat de repede am putut de acolo. Era spre binele tuturor. Ceea ce m-a frapat era ca a adus-o pe Miya cu el. De ce ar face asta ? Ce minte parsiva, avida de putere ar vrea sa faca asa ceva ? Sa incerce sa-mi influenteze decizia apeland la singura persoana pe care o poate lega cu mine. La singura noastra cunostinta comuna. Chestia asta nu era de bine, cel putin, nu pentru el. Cat despre eventuala noastra alianta, era clar ca nimic nu mai putea fi facut in legatura cu asta. Pe drum am apucat sa vorbesc si cu Chris despre ce s-a intamplat.

- Chris, trebuie sa-i contactam pe toti, trebuie sa ne facem echipa. Neaparat.
- Da, ai dreptate. Totusi frate, a fost cam urat din partea lui.
- Stiu, stiu, dar trebuia sa ma fi asteptat la asta. Adevarul e ca nu stim prea multe despre tipul asta. O sa avem nevoie de mai multe informatii. Si de toti pilotii pe care putem pune mana. Daca e sa facem asta, o s-o facem in stil mare.
- Da. Am sa-i sun pe toti cei disponibili. Ne vedem la HQ?
- Da.
- Ok, am sa-i adun pe toti acolo.
- Mersi mult.

Totul depindea acum de cat de bine puteam sa organizez chestia asta. Daca voiam sa iasa totul ca la carte, trebuia sa ocupam teritoriile repede. Trebuia sa castigam cat mai multe curse, cat mai repede. Sa organizez o versiune moderna a razboiului-fulger. Da. Si pentru asta aveam nevoie de echipa mea. Dar, inainte sa merg la HQ trebuia sa mai vorbesc cu o singura persoana. Inainte de tot, trebuia sa aflu cat de multe puteam despre acest Sektor.

-Alo ?
- Da, cine e ?
- Sunt NoX. John, as mai avea nevoie de ajutorul tau.
- Iti mai amintesti aranjamentul pe care l-am avut ?
- Da, desigur. Si cred ca am o tinta buna pentru tine. E cunoscut prin cercurile noastre ca si Sektor.
- Cred ca am auzit de el. Am sa vad ce pot rezolva.
- Ok.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu