„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Clisee, tipologii

... si personaje de duzina.

Inspirat de o persoana foarte apropiata mie ce umbla sub numele de Miya Whythefuckwouldyoucareifi'mrealornotinovich (Lung nume nu ? da, si eu raman surprins cateodata), am decis sa scriu un articol despre o serie de persoane care nu au nimic in special unele fata de celelalte. Acele persoane care pe mine cel putin nu ma impresioneaza cu nimic.  Tin sa mentionez ca acest articol nu este un pamflet si poate fi tratat ca atare. Nu insult pe nimeni in particular, nota bene. Let's carry on, shall we ?

Acest articol este dedicat acelor persoane care probabil nu-l vor citi niciodata. Daca ati ajuns aici, si credeti ca v-am tintit in mod direct, sau v-am suparat foarte tare, spuneti-mi si cum ati dat de mine, sunt curios.

Cu totii i-ati vazut, ii vedeti, ii veti vedea, peste tot in jurul vostru. Acele persoane care seamana leit una cu cealalta. Reactioneaza la fel la anumiti stimuli, se imbraca la fel, au aceleasi idei preconcepute in encefale, actioneaza la fel in anumite cazuri, se incadreaza in tipologii delimitate clar si nu sunt gemeni perfecti din nastere.

Aceste persoane despre care vorbesc eu pot fi citite extrem de usor odata ce ai trecut peste cateva. Fiecare tip clar de persoana poate fi descris usor. Nu am sa incep acum sa fac o delimitare a categoriilor de persoane prezente in jurul meu fiindca nu am timp, nici chef. Asa ca, imi voi construi propriul tipar. Sa vedem. Incepem cu inceputul. Barbat, 1.75-1.90, 18-25 de ani, caucazian, fumeaza tigari bune dar nimic exceptional sau de colectie, bea de sparge, se imbata si se trezeste a doua zi intrebandu-se ce dracu s-a petrecut in noaptea de dinainte, picior drept exceptional de greu comparativ cu cel stang, efect manifestat doar in interiorul unui automobil, cauzand efecte precum accelerari bruste si fara sens, putin infatuat, dand dovada de mult tupeu in momente in care nu este necesar, doar pentru a demonstra ca este masculul alpha. Sau, pentru a incerca.

Un astfel de personaj nu se teme sa intre in competitii precum "A mea e mai mare ca a ta" sau "Cine termina primu' kegu' castiga" si sa nu uitam celebra competitie numita subtil "Stai aici, chiar aici, pana-i chem eu pe baieti sa te bate de te pisi pe tine". Pe langa asta, nu ii e frica sa isi arate tupeul cat mai des in public.

Putand fi caracterizat drept gelos chiar si in circumstante care nu necesita asta, foarte posesiv cu obiectele pe care le detine, acesta nefiind capabil de sentimente prea adanci pentru un anumit lucru, sau chiar superficial in unele momente, un astfel de specimen poate fi combatut doar de luptatori cu un coeficient al nivelului de inteligenta de peste 70, si cu capacitati de a vorbi fluent sarcasmul si comedia de situatie.

Ce vreau sa spun prin acest articol este ca. Daca te simti, daca tu crezi ca faci parte cat de cat din ce am scris eu mai sus, din acel tipar, afla ca nu esti singurul, afla ca nu e vina ta, probabil asa ai fost crescut, si mai afla ca te poti schimba, si poti deveni o persoana cat de cat speciala. Sau cel putin, mai putin cocalareasca, si ceva mai, nu stiu, emancipata. Iesi putin in lume, miroase aerul poluat din jurul tau si da-ti seama ca daca o arzi ca smecheru' de cartier, sau daca te dai mare cu noua ta masinuta si cum poti tu s-o conduci ca un zebzec nu rezolvi absolut nimic, ba chiar te adancesti si mai mult intr-o zona fara scapare.

3 comentarii:

  1. problema e ca lumea a inceput sa creada ca daca esti cum ai descris tu mai sus esti smecher si lumea te admira si de asemenea mi se pare din ce in ce mai greu in lumea de azi sa fii original sa zicem dar NU e imposibil...

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrat unu' in tine cand mergeai cu bmx-ul? :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu, nu chiar. N-ar fi prima oara cand mi s-ar intampla asa ceva, insa n-are legatura cu asta :P.

    RăspundețiȘtergere