„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

ID Fest 12 - Day two

Stop, drop and roll


Aceasta ar fi una din replicile memorabile din piesa celor de la A.C.T. care a avut loc astazi intre orele 15:00 - 16:00 in cadrul festivalului national de teatru ID Fest.

Ziua de astazi a decurs destul de bine dupa standardele mele. Totusi, trebuie sa spun ca afara a fost ingrozitor de cald, ceea ce nu prea a ajutat in timp ce asteptam sa intram la spectacol, dar asta a contat prea putin. Piesa celor de la A.C.T. a urmat traditia pieselor din anii trecuti, publicul fiind pe scena, aproape de actori. Pentru unii a parut o ideee buna, pentru altii nu, mai ales fiindca scena nu era nici pe departe destul de mare pentru a acomoda toti spectatorii veniti la piesa. Totusi, unii s-au descurcat si au urcat in loje, pentru a vedea cat de cat.

Sesiunea de feedback a durat destul de putin, singurele reprosuri facute la adresa piesei fiind cele legate de faptul ca actorii au vorbit destul de incet pentru unii, cei din spate avand cateva dificultati in a intelege piesa. Nici faptul ca a fost in limba engleza nu a ajutat prea mult cu asta. Insa, eu stiind in mare scenariul dinainte pot spune ca a fost foarte ok. Un alt repros la feedback a fost acela ca unii dintre spectatori au uitat sa-si inchida telefoanele, sau sa le puna pe silentios. Din motive evidente era necesar, insa unii au trecut peste, ceea ce se poate dovedi a fi destul de deranjant pentru actori. In afara de asta, reprosuri si/sau critici constructive nu prea au fost date.

Piesa a fost aleasa foarte bine, si a fost jucata si mai bine din punctul meu de vedere, deci, 10 for 10 from me.

Dupa piesa celor de la A.C.T. au urmat cei de la Brainstorming. Originari din Bucuresti, aceasta nu este prima editie a Festului la care participa, si de-alungul timpului au dat dovada de profesionalism, si telant deosebit in actorie. Piesa de astazi, teoretic, ar fi trebuit sa inceapa la ora 17:00. Insa, din cauza faptului ca cei de la A.C.T. s-au cam lungit putin, au decis sa o mute la 15:15. Ajunsi acolo, am aflat ca piesa a fost ulterior mutata la 18:30. Cum am considerat ca nu e nimic de speriat, am decis sa fac un mic drum prin centrul Bacaului si sa ma intorc inapoi la timp pentru deschidere. Am ajuns la 18:20 pentru a constata cu stupoare ca piesa era inceputa de ceva timp. Insa, am apucat sa ajung cat de cat la inceputul piesei, fiind sigur ca nu am pierdut nimic esential.

Piesa celor de la Brainstorming a fost destul de frumoasa, ceva mai complicata decat a celor de la A.C.T. cel putin in materie de recuzita si piese de pe scena. Pe langa asta, piesa a fost rulata in stilul clasic, cu oamenii plantati ferm in scaunele lor. Sau in picioare, precum cei ce au ajuns cam tarziu. As fi putut sa merg in loja, insa imi era lene, asa ca am decis sa stau in mijlocul actiunii. Faptul ca piesa nu a inceput cand trebuia a trezit putine critici la adresa actorilor si/sau a organizatorilor, insa cum au spus si ei, pot spune ca a meritat.

All in all, ziua doi a fost o zi destul de buna. Sa speram ca o va tine asa tot festul

P.S.: A avut loc o schimbare de program, cei de la Knockers (Suceava) avand piesa maine, de la ora 12:00. In afara de asta, programul a ramas neschimbat.

Sometimes God confuses people with insects.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu