„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 37 - La arme

Dupa ce intalnirea cu Sektor nu a mers exact cum as fi vrut eu, era clar ca nu aveam alta solutie decat sa ii iau pur si simplu teritoriul. Pe langa asta, avusesem o mica intelegere cu unul din detectivii din oras. El nu statea pe capul meu, eu ii dadeam raceri pe care sa-i puna dupa gratii. Sigur, cu orice alt racer nu as fi fost de acord, insa pe Sektor nu-l vedeam ca parte din acel grup de persoane pe care nu le-as fi tradat indiferent de situatie. Pentru mine era doar o cantitate neglijabila. Una de care aveam de gand sa scap in curand. Pentru asta, trebuia sa stiu mai multe.

- Bine John, deci, ce ai aflat ?
- Nu mare lucru. A aparut acum cateva luni in oras, a preluat toata zona detinuata de "Scorpioni", o fosta echipa de curse din oras, pe care am desfiintat-o, pilot cu pilot. Date specifice despre el nu exista. Nume, poza, nimic. Stim doar porecla, si avem cateva poze luate de niste camere de securitate din oras. Dar, cu masca aia a lui, nu putem sa-l identificam.
- Atat ?
- Da. Nu am reusit sa-l prindem niciodata, deci nu stim nimic mai mult decat stii tu. Ba chiar cred ca stim mai putin. Am auzit ca ai pe cineva in echipa lui.
- Da, asa s-ar zice. Inca nu stiu cat de mult pot conta pe relatia asta a mea acolo, avand in vedere ultimele evenimente, insa pot spune cu siguranta ca la momentul de fata am doar incredere in echipa mea.
- E si asta ceva. Ce planuiesti ?
- O preluare rapida. Cateva curse in aceeasi noapte, in trei locatii diferite. vreau sa ii iau tot, cat mai repede cu putinta.
- Da. Pot intreba de ce ?
- Da, poti intreba. Ideea e ca o sa folosesc teritoriul asta impreuna cu restul zonelor pe care am sa le preiau pentru un plan de-al meu care include termeni ca "mafie", "curse" si "razbunare".
- Stii ca ar trebui sa te arestez chiar acum nu ?
- Da. Tocmai de asta am sa ti-l dau tie pe Sektor, imediat ce preiau ce are.
- Am vre-o garantie ?
- Sincer, nu prea. Va trebui sa ai incredere in mine.
- Daca nu mi-l dai, am sa te gasesc, si-am sa te iau pe tine.
- Ok, mi se pare corect. Acum trebuie sa plec. O sa mai vorbim in curand.
- Bine.

Cu ajutorul lui John puteam sa scap de tot de Sektor. Umbla vorba pe strazi ca tipul asta mai facuse el niste chestii dubioase si prin alte orase, si a venit in RockPort sa scape de politie. Daca era adevarat sau nu, nu era treaba mea. Eu voiam sa-l scot din schema. Pentru asta am aranjat totul cu cei din echipa mea, pentru ca preluarea sa aiba loc cat mai usor.

- Ok, deci asta e planul de baza. Chris, tu ai sa mergi impreuna cu Rachel sa va intreceti cu cei din sud. Am incredere in voi doi ca totul o sa mearga bine. Aveti grija, baietii astia joaca dur.
- S-a facut. Apropo, eu merg cu masina mea ?
- Da Rachel, pentru moment va trebui sa folosesti "sleeper-ul" tau. Dupa ce preluam zona aceea o sa vedem ce facem si pentru tine, bine ? Sau daca vreti, puteti intotdeauna sa puneti masinile la bataie.
- Am sa vad. Chris, ce zici ?
- Hai sa batem niste dubiosi.
- Succes. Buck, de tine am nevoie in cartierul din centru. Acolo o sa te astepte cativa baieti, insa tu ai sa te intreci cu unul singur. Am decis sa fie o liniuta. Baietii aia nici n-or sa stie ce i-a lovit.
- Ok sefu'. Am plecat.

Cat despre mine, eu ma intalneam cu Sektor la intrarea in canion. Doua curse, un circuit, un drift. Eram curios sa vad ce masina aduce. De aici nu mai puteam sa dau inapoi. Dar nici nu aveam de gand. Se spune ca uneori trebuie sa faci lucruri fara sa le gandesti prea mult. Uneori e mai bine asa. Sa traiesti pe moment, sa nu gandesti prea mult consecintele. Asta aveam de gand sa fac. Si asta era doar inceputul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu