„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cum de ?

Am decis sa arunc un set de posturi d-astea cu continut extrem de psihologic si pe versiunea in romana , ca sa egalez cat de cat post-count-ul. Desi pe unu' am post count imens si pe celalalt, mai putin. Bomboane aluia care ghiceste unde am mai multe posturi. Anyways...

In numele lui Dumnezeu si a tot ce e sfant, nu ca as fi eu cine stie ce om evlavios sau whatever, da' cu Dumnezeu se intampla cateodata sa fii surprins de persoanele pe care chiar le credeai ca-ti sunt apropiate ? Cum se intampla sa iti pui sperante in ceva, doar pentru a fi distruse cu ajutorul unui set de replici pline de sarcasm clasic si ironie arzatoare ? Si toate astea din partea cuiva cu care credeai cel putin ca ai o relatie cel putin de, amicitate. Desi nu cred ca e un cuvant in realitate, a sunat bine, amicitate, gen.

Totusi, in ciuda tuturor chestiilor astora, e uimitor faptul cum sincer sa fiu deja nu imi mai pasa. Si aici ma puteti face porc, nesimtit, fara constiinta sau cum mai vrea muschiul encefalului dumneavoastra sa ma faca in momente de genu', ca sincer, chiar nu imi pasa. Pentru asta am blog, sa va aruncati parerile in mine. Eu le iau ca atare si nu le judec. Pentru ca stiu ca probabil un alter-ego de-al meu m-ar omori cu cea mai mare arma pe care ar putea sa puna mana. Probabil cu un baros serios, ca nu prea am altceva mare pe-acasa. Si eu ma pot vedea ca o persoana lipsita de scrupule uneori.

Dar asta se intampla atunci cand vad ca nu merita sa ma consum cum o mai faceam odata. Mi-am calcat pe orgoliu odata. De doua ori. Am spus "Unchiu'" si te-am lasat sa castigi, crezand ca poate daca imi calc eu pe principii ai sa vezi ca poate mai e o sansa mica. Dar nu, in schimb ai scos armele din rastel, le-ai incarcat cu ce ai avut tu mai puternic, si ai inceput sa tragi. Ai inceput sa tragi in ceea ce ai crezut ca e o tinta buna. I got upgradez.

Deci morala acestei povesti siropoase demne de un serial de cel mai mare nivel, difuzat probabil pe posturi de profil, este ca desi poate crezi ca cineva n-are cum sa te mai surprinda in vre-un fel, afla ca poate. Poate, si daca e sa respectam o lege alterata de-a lu' Doc. Murphy, o va face cu ultimele arme pe care le mai are in arsenal. Si de obicei sunt alea mai mari. Deci lustruiti-va armurile oameni buni, ca merem la razboi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu