„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Replici de agatat 101

... Replici care dupa parerea mea nu functioneaza decat in unele cazuri "speciale".

Replica numarul unu : "Nu te tine sa te-ndragostesti de mine !"

The fuck is this ? Pardon my french, dar totusi oameni buni, decat dragostea a devenit o provocare. Si nu ma refer la rahaturile de genul : "Fatah, eu ma combinez cu astah ca sa-l fac pe ala jelos/sa uit de el/sa-mi bat..." nvm, sau viceversa "Yo' frate, deci fii atent, deci o stii pa' Jeana de la treeeei ? Bai frate deci in seara asta o ardem smecheeeer la ea in dormitooor, ca sa-i fac in ciuda si lu' aia de saptamana trecuta, ma-ntelegi ?". In afara de cazuri de genul, care sunt doar "one night stand"-uri putin prelungite, sau mai mult, sau daca includem posibilitatea unei relatii bazate pe misto-uri, replicile de genul nu functioneaza si suna retard. Din punctul meu de vedere.

Replica numarul doi : "Sunt prea dulce ca sa fiu light, vrei sa ma gusti ?"

Nu mai stiu exact unde am dat de asta dar prima reactie mi-a pus un zambet plin de sarcasm pe fata. Nivelul de alcool in sange necesar pentru scoaterea unei astfel de replici printre corzile vocale e de stul de mare. Ori asta ori din nou avem de-a face cu cazuri foarte intalnite in zilele noastre, de persoane tipice, una mai la fel ca cealalta, care se inteleg bine fiindca nu se intrec cu nimic una pe alta. Ca-s aproape la fel. In afara de asta, poate fi folosita din noua, ca replica data la misto.

Replica numarul trei : "Misto caine, are numar de telefon ?"

Puncte bonus acordate daca persoana careia ii este acordata replica are pisica. And that's about it.

Pentru moment nu-mi mai amintesc nici o astfel de replica, insa cu ajutorul cititorilor si al internetului, poate fac o continuare.

Sunteti liberi sa comentati la adresa articolului, sa vad ce idei aveti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu