„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Saptamana mobilitatii europene

... sau cum un grup mic de oameni a fost recrutat pentru a juca baschet in numele liceului Vasile Sav. Spoiler, we lost.

Astazi am avut sansa sa particip la o activitate organizata in cadrul "Saptamanii mobilitatii europene". Sincer sa fiu, daca nu era catedra de Educatie fizica si Sport din cadrul Grupului Scolar "Vasile Sav", nici nu cred ca aflam ca exista asa ceva, daramite sa mai si particip la un astfel de eveniment. Dar am aflat, si am fost ales impreuna cu cativa colegi, sa participam si noi la cateva actiuni desfasurate astazi, 17 Septembrie 2011.



Initial nu ni s-a spus mare lucru fiindca nici profesorii nu stiau prea multe. Ce ni s-a spus clar a fost ca puteam aprticipa la o activitate ce implica jocul de baschet, si ca probabil vor fi si ceva premii. Deci, o situatie destul de buna parea sa se iveasca. Totusi, la fata locului, lucrurile au fost putin mai diferite. Da, am apucat sa jucam putin baschet, la un singur cos, echipe de trei la trei, street-ball in mare parte. Totusi, n-am primit nici macar o diploma. Nu conteaza, macar am iesit din casa.

Ziua de astazi a inclus mai multe activitati, precum handbal, fotbal, orientare turistica, si aparent o demonstratie de Judo pe care eu nu am prins-o. Ar fi trebuit sa fie si ceva activitati ce implicau biciclete, activitati la care as fi participat cu cea mai mare placere, dar care nu au mai avut loc din motive ce nu le stiu.

Cam in asta a constat ziua de astazi. Poze mai jos :



P.S.: Au fost si majorete, multumita celor de la Colegiul Tehnic "Miron Costin" Roman

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu