„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 154

//--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//

Jurnal de bord, 18 Septembrie 2145


Au trecut luni de cand nu am mai deschis chestia asta. Misiunea de recunoastere a decurs cum trebuie si i-am gasit in cele din urma pe supravietuitorii Diviziei 6. Doar trei au supravietuit. Johnny "Bart" Simpson, Maya "Knight" Merriweather si Troy "Speed" Pierce. As putea vorbi despre oricare din ei o viata intreaga. Nu-i cunosc de mult, doar de pe vremea Academiei, unde am intrat impreuna, si am fost ulterior inscrisi in Divizia 6 a UFA. Totusi, la inceputul atacurilor, am crezut ca sunt singurul supravietuitor. Se pare ca nu era cazul.

Razboiul, atacurile, traiul in zone de care nu mai auzisera, pe o planeta destul de ostila, toate acestea i-au afectat pe cei trei destul de mult pe plan fizic, dar mai important, pe plan mental. Cosmarurile devenisera o rutina pentru cei trei, si nu numai. Toti cei prinsi la mijloc erau afectati psihic, intr-un mod sau altul. De asta imediat ce am ajuns la baza am inceput un proces de recuperare. Sortii pareau in favoarea lor la momentul respectiv, si per-total au trecut peste. Bart inca mai are anumite fobii legate de ce s-a intamplat, cea mai puternica fiind o claustrofobie destul de potenta as putea zice. Maya si Speed in schimb s-au recuperat binisor.

Acum cateva zile au fost primite rapoarte ale altor bombardamente undeva in  sectorul de sud al planetei. Pentru moment ma intereseaza prea putin toate acestea. Am plecat de acolo si nu ma mai intorc prea curand. Maine are loc o sedinta a mai-marilor in grad din baza in care am fost adus impreuna cu echipa. Baza se numeste Valkyrie-South. Unii ar putea spune ca ne aflam cam prea aproape de bombardamente, dar pana acum totul a mers bine. In sedinta de maine se decide exact cursul evenimentelor de acum incolo. Chiar sunt curios.


//--end_of_transmission--//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu