„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ziua 155

//--connection_established--//

//--beginning_of_transmission--//

Jurnal de bord, 19 Septembrie 2145

Am apucat sa particip si eu la discutiile de astazi referitor la ce vom face de-acum in colo. Divizia 6 pot spune ca e istorie de acum, avand in vedere ca am ramas intregi doar 3 dintre noi. Ar trebui sa vorbesc cu generalul care se ocupa de baza asta si sa vad exact daca se mai poate face ceva desi ma indoiesc. Pe langa discutiile care erau prezente in lista pusa la dispozitie tuturor, s-a mai discutat si de o posibila actiune de recuperare ce va avea loc peste 5 zile. Actiune pentru care ar fi necesari niste voluntari care vor veni posibil si din partea altor baze din apropierea zonei noastre. Pana acum nu am primit nici un raspuns, dar sper sa vina cat mai curand. Ideea actiunii este sa incercam sa recuperam cat mai multe materiale si munitie de razboi care ar fi imprastiate prin zona rosie. Nu stim exact daca o vom face sau nu, dar ar fi necesar.

In ordinea de zi a mai fost si un proiect pentru un nou vehicul care va intra in testare zilele astea, vehicul care va avea nevoie de un pilot. Asa ca am decis sa ma inscriu si sa incep sa iau cateva lectii de la unii din pilotii ramasi intregi din baza, poate poate ma pun si pe mine sa conduc namila aia. Inca nu am nici un detaliu deci ma bazez numai pe zvonuri. Si zvonurile zic ca e o chestie mare cu arme mari. Mie imi convine fiindca tare as vrea sa ma razbun putin pe cei care mi-au destramat divizia.

In afara de asta a fost o zi destul de anosta aici la baza Valkyrie South. Sper ca urmatoarele sa fie mai bune.


//--end_of_transmission--//

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu