„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ceva scurt

N-am sa urmez drumul celorlalte postari ale mele, cu texte imense pline de intelesuri ascunse si mai stiu eu ce alte bazaconii intelectuale care imi mai vine mie prin cap la ore tarzii. Am sa va spun doar un singur lucru, ceva scurt, ceva care ar trebui sa insemne foarte mult pentru cineva. Tu, cel ce citesti chestia asta, tine minte cuvintele mele.

Daca vrei sa faci ceva, fa-o. Nu ezita, nu te gandi, fa-o. Nu procesa riscuri, concluzii, evenimente, doar fa-o. Daca vrei sa spui ceva, deschide gura si fa-o.

Sau vei pierde acel lucru care te defineste pe tine ca persoana.

5 comentarii:

  1. La fix a venit articolul tău cu situația mea curentă :))

    RăspundețiȘtergere
  2. scurt si la obiect;)..foarte bine zis:D

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Cristi, daca a venit la fix cu situatia ta curenta, mi-e frica sa intreb cat de naspa e.

    @ MDFK, Da, mai scriu si d-astea la momentele care trebuie. Numai ca-mi dau seama prea tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine faci că ți-e frică :)) Și mie mi-e frică :p

    RăspundețiȘtergere