„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Lipsa de motivatie

In seara asta voiam sa scriu inca un capitol din " Povestea unui Racer ". Chiar voiam. Aveam ideile, aveam dialogurile in minte, toata actiunea se petrecea in mintea mea ca si la restul capitolelor scrise pana acum. Insa, dintr-un motiv anume nu am putut sa-l scriu. Unii numesc asta lipsa de motivatie.

Si e adevarat. Pur si simplu nu mai vad nici un motiv pentru care as mai continua sa scriu in afara de pasiune. Sigur, imi place sa scriu, iubesc sa scriu povestea asta insa acum parca nu mai vad rostul. Parca nu mai are sens acum. Lipsa de motivatie e un concept destul de enervant. Vrei sa faci ceva, stii ca poti, stii cum s-o faci, insa nu poti, fiindca nimic nu te impinge. Nu mai simti aceeasi atractie cum simteai inainte. Toate acestea fiind generate de anumite evenimente care s-ar fi putut intampla in ultima vreme.

Ati simtit vreodata lipsa asta de motivatie ? V-ati simtit vreodata ca si cum n-ar mai avea rost sa faceti ceva, indiferent de ce ar fi ? Sau e doar o faza trecatoare si se rezolva de la sine ?

3 comentarii:

  1. sindrom comun....destul de des intalnit (as spune cu precadere in zilele noastre)...afecteaza in special tinerii(dar nu numai)...si in mod normal ar trebui sa treaca de la sine (in cazuri particulare poate sa nu mai treaca)...dar ai norocul de a fi printre cei pt care aceasta stare e trecatoare...ai darul de a fi destul de perceptiv la lumea din jur...motiv de inspiratie si motivatie...asa ca "ganbare"!!!(jap)

    RăspundețiȘtergere
  2. Oh imma hang in there all right. Acum mi-a venit o idee de un post nou, care sa aiba si sens.

    RăspundețiȘtergere
  3. cand descrii prin cuvinte lipsa ta de motivatie....de fapt pe unii ii poate motiva! gen ... eu am fost motivat de aceste cuvinte!

    RăspundețiȘtergere