„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Optimistii au creierul stricat

... sau cum azi dimineata ascultam chestiii dubioase la radio.

Azi dimineata, pe drum spre scoala, am avut prilejul sa ascult o stire destul de interesanta cu un subiect care pe mine cel putin m-a atins destul de tare. Mai exact, spunea ca dupa cateva studii efectuate undeva la Dumnezeu stie unde, s-a demonstrat stiintific, nota bene, ca optimistii au probleme cu creierul. Ca de-aia e ei optimisti ca nu le functioneaza bine encefalul superior.

Sa dezvoltam. Mai pe larg, s-au efectuat cateva teste, la care anumite parti ale creierului unui pesimist reactionau, in timp ce aceleasi parti ale unui creier optimist reactionau mai putin, sau deloc. Totul avea legatura cu procesarea informatiilor sau ceva de genul. Dar, acum vine parerea mea.

Eu sunt un optimist incurabil. Ok, poate nu neaparat incurabil, am si momente de realism complet. Sunt un realist optimist ca sa zicem asa. Si nu mi-a daunat asa de mult pana acum, daca e cazul sa am creierul busit. Unii ar putea spune ca am creierul, sau cel putin personalitatea putin mai iesita din comun, dar asta e pe langa subiect.

De ce ar fi creierul unui optimist defectuos ? De ce sa-l consideram asa ? de ce e rau sa vezi partea plina a paharului ? Sigur, ce-i prea mult strica, nu zic nu. Un optimist serios vede doar partile bune din oameni, din evenimente si uita sa mai analizeze in detaliu restul lucrurilor ce-l inconjoara. Dar, un optimist poate gandi la rece, poate lua decizii care sa-l ajute pe el si in acelasi timp sa fie cat de cat benefice si pentru restul. Dar asta e doar parerea unui optimist. Voi ce ziceti ?

P.S.: When in doubt say fuck it, and go for it. Whatever may happen.

8 comentarii:

  1. and...you're back...:)))
    nush..mie imi da impresia ca au analizat invers:au luat oameni deja bolnavi care erau optimisti si oameni sanatosi dar pesimisti...asa s-ar putea explica...;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Not really. Adica inteleg conceptul. Primesti un stimul rau, esti pesimist, analizezi tot despre el, si iei in calcul cele mai rele scenarii. Sau esti optimist, si mergi pe ideea de "What could possibly go wrong ?"

    Dar totusi, astia sunt optimistii aia orbi. Care nu vad tot. Tre sa fii optimist, da' sa iei si toate optiunile in considerare. De aici teoria mea de Realist-Optimist

    RăspundețiȘtergere
  3. hmmm...poti sa fi si pesimist si optimist in acelasi timp?

    RăspundețiȘtergere
  4. i like the P.S., i might just do that from now on:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @Anonim - Da, e posibil cu ajutorul sindromului personalitatilor multiple. In rest, e oarecum imposibil. Dar, o persoana poate fi optimista ca raspuns la unele situatii, si pesimista in circumstante diferite. Totul conteaza de moment, zic eu.

    @MDFK - Yeah, that's kinda what I'm going for now.

    RăspundețiȘtergere
  6. imposibil zici? hmmm....norocul meu ca imposibilul e relativ pt mn..[altfel cred ca ar fi trebuit sa consult un psihiatru...:))) ]

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu poti fi in acelasi timp si una si celalata. Sigur, in succesiune rapida, da, dar nu in acelasi timp.

    Si da, imposibilul e o chestiune destul de relativa.

    RăspundețiȘtergere
  8. orice este relativ!nu cred insa ca optimistii au creierul stricat...asa sunt ei ;pur si simplu vad viata in roz.

    RăspundețiȘtergere