„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Arunca o privire in trecut

... si gandeste-te.

Dupa cum probabil stiti, se apropie si sfarsitul anului, si in dulcele meu stil clasic, am sa incerc sa fac o mica retrospectiva a anului ce a trecut. Totusi, asta n-o sa se intample in seara asta fiindca asta e un subiect ce-l voi folosi pe la sfarsitul lunii, ca de obicei. In schimb, daca stau si ma uit putin la lucrurile ce mi s-au intamplat in ultima vreme, pot spune cu siguranta un lucru. Oamenii se schimba. Nu fugiti inca.

Nu vorbesc de prostia aia pe care toti o numim imbatranire. Bine, oamenii imbatranesc, asta o stim cu totii, dar pentru cei de varsta mea e cumva mai putin evident. Noi nu imbatranim, noi capatam experienta si crestem in level. Acestea fiind spuse, nu pot trece cu vederea faptul ca oamenii sunt influentati de cei ce-i inconjoara. Da, stiu, si asta e o chestie extrem de evidenta, dar sa fiu sincer, cunosc destui oameni care nu pot fi manipulati asa de usor. Cel putin, pana la un punct. In fine, am ajuns la concluzia ca varsta aduce cu ea si un nivel de maturizare iar din pricina asta, unii inceteaza sa se mai distreze asa cum o faceau inainte.

Bine, poate o iau si eu putin razna pe tema asta, insa nu poti uita pur si simplu cum te distrai inainte, doar pentru ca prietenul/prietena nu stie cum s-o faca, sau nu poate sa inteleaga faptul ca tu erai sufletul petrecerii. Si nu, nu ma refer la oameni beti si masini furate, ci la distractie adevarata. Unii oameni pur si simplu renunta la ideea asta, si isi incep o viata plina de rutina ce aduce cu ea o lipsa de narcisism indusa de plictiseala continua. Am cunoscut o gramada de narcisisti, printre care si subsemnatul, insa nici unul nu a renuntat asa de repede. Nici unul nu si-a spus la un moment dat "Gata, mie nu-mi mai pasa de mine". Cum sa nu-ti mai pese ? Cum sa nu mai vrei sa te distrezi ? Cine Dumnezeu esti tu, si unde-i matza aia pe care o iubeam si cu care am impartit niste momente cat se poate de minunate ?

Daca stau si ma gandesc putin la tot ce mi s-a intamplat, pot ajunge la cateva concluzii :

1. Am luat niste decizii retarde, fapt de care nu sunt mandru.
2. Unele persoane au devenit doar ramasite a ceea ce au fost candva.
3. Rabdarea mea e din ce in ce mai subtirica.

Si ultima dar nu cea din urma :

Nu-ti fie frica sa faci o schimbare in viata ta. RISCA, pentru numele lui Dumnezeu. Da-le la dracu' de sanse, uita de posibilitati, mergi putin cu valul. Nu sta si te uita mintindu-te, spundandu-ti ca nu se intampla nimic. Parti din tine mor, iar tu nu faci nimic in legatura cu asta.

The english alternative

3 comentarii:

  1. He he.. dacă mă uit în urmă văd că am luat 2 mari decizii în ultimele 6 luni. Una foarte bună și una aproape dezastruoasă, care însă și-au pus sau își vor pune amprenta asupra vieții mele viitoare :P Poate voi scrie despre asta pe blog. Ar trebui să fac și eu un fel de review al anului :p Că doar e la modă.

    RăspundețiȘtergere
  2. mai, e bine daca am ajuns sa dictez moda anului. Chiar as vrea sa vad ce review ti-ar iesi :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pai..am urmat ultima ta concluzie..si chiar a fost foarte bine..pana cand a devenit foarte rau:)):d

    RăspundețiȘtergere