„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cum ?!

Ca sa incep cu inceputul, surfam Facebook-ul oleaca in serara asta, si am dat peste un, citat, listat ca si citat preferat de catre o fata. Citatul suna cam, asa.

"Femeia inseala numai pe cel pe care-l iubeste, pe ceilalti ii paraseste pur si simplu."

Activam modul de scris rapid in 3... 2...

Cine dumnezeu gandeste chestiile astea ? Adica, gandesc si eu, cu mintea mea inceata de om patetic si minuscul, ca poate e o hiba in logica asta. Ce inteleg eu din citat ? Uite o conversatie fictiva :

X: Nu fata, deci eu il iubesc pe asta, iubesc iubesc, da-l stiu pe tipu ala de la cafenea, ba si-avea niste pectorali, 'ai de mama lui.
Y: Asa si ?
X: Pai si ies de vreo cateva zile cu el, si e foarte ok. Ma duce in locuri frumoase, are masina faina, ce mai, de vis.
Y: Da, da' nu esti cu cineva acuma? Daca-l vrei, de ce nu-l parasesti pe Z'ulescu, si te combini cu muschiulosu' asta de acu'
X: Pai da, da' stii tu, vorba aia, "Femeia inseala numai pe cel pe care-l iubeste, pe ceilalti ii paraseste pur si simplu.".


Deci, tu, ca femeie ce crezi in citatul asta, preferi sa-l inseli pe cel ce il iubesti, sa-i faci praf orice sentimente ar avea pentru tine, sa te caci (scuzati-mi franceza) pe orice a facut el vreodata pentru tine, sa-i calci in picioare inima, pe scurt, decat sa-l lasi balta, si sa te combini cu altu'.

Cum sa ai tupeul sa zici ca iubesti pe cineva, dupa ce, l-ai inselat ? Daca inseli pe cineva, inseamna ca exista probleme undeva, cumva. Nu mai e aceeasi chestie, nu e iubire, e, convietuire.

Sau gresesc eu ?

7 comentarii:

  1. ma..vorba aia..nu incerca sa intelegi femeile..si totusi e o mare tampenie ce a zis "desteapta" aia acolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai, e mai bine sa incerci sa le intelegi, decat sa le iei asa cum sunt. Dar totusi, ce ?! cum ?! De unde si pana unde ?!?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai exista si proaste , Nox.. Prostii sunt din orice specie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. in primul rand cea care face asa ceva nu se poate numi femeie, e absurd. In al2lea rand ca femeie, cand iubesti cu adevarat pe cineva incerci sa il tii cat mai aproape, in nici un caz nu te duci cu altul pt ca vezi doamne iti iubesti prea mult iubitul@-) sa fim seriosi...o femeie trebuie sa se respecte, sa aiba demnitatea ei, ca daca nu e jale

    RăspundețiȘtergere
  5. @Dyana, la asta m-am gandit si eu, dar totusi am primit si comentarii cum ca, date circumstantele necesare, unele fac si chestia asta. Ceea ce, nu e neaparat de bine.

    @Giggles, da, orice padure are uscaturi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai exista o teorie "Sa inseli cu trupul e ok, insa daca o faci sufleteste atunci este o crima" , probabil domnisoara merge pe teoria asta, sau cine stie, ii place sa scape de calori :-" sau sa sexperimenteze :) tehnici noi..etc etc. Mai nou "sportul" asta e o nevoie, cum este mancatul, bautul si etc, nu ca as fi de acord cu asta...nu prea sunt, dar 8 din 10 oameni gandesc asa. E doar placere,nevoie...si nu are de-a face cu sentimentele... (again, this is not what i think)
    Si am mai constatat un lucru,multi se chinuie sa gandeasca asa sau cel putin sa accepte...doar pentru a-si pastra partenetul aproape,si incet incet, se mai convertesc cativa asa si se ajunge la o astfel de gandire...

    RăspundețiȘtergere