„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Retrospectiva anului 2011

  Se apropie sfarsitul de an. Se apropie acel moment in care aproape oricine isi doreste un an mai bun decat cel care a trecut. Acel moment in care esti impreuna cu prietenii, familia, cainele, televizorul sau calculatorul si alegi sa multumesti zeitatii in care crezi pentru un an bunicel. Cu urcusuri, cu coborasuri, cu damburi si vai, si curbe mai ceva ca Transfagarasanul. Pentru mine, sfarsitul de an mai inseamna un lucru. Retrospectiva !!!

  Incep cu planul pe care il avusem pe anul asta. Din pacate, nu am apucat sa indeplinesc toate punctele din plan, insa le-am terminat cam pe toate. Am apucat de am upgradat putin si BMX-ul, insa in zadar, avand in vedere ca nu m-am mai dat de ceva vreme. Iar acum, cu clasa a doisprezecea, ma indoiesc ca o sa ma mai dau in viitorul apropiat. Dar, am casca. E un inceput.

  Am reusit sa merg la un contest de BMX totusi, fapt care pentru mine a fost o realizare imensa atunci si care va ramane asa multa vreme de acum incolo. Sansa de a fi impreuna cu rideri din toate colturile Romaniei as putea zice nu e ceva ce vine oricand. Din pacate, filmuletul acela cu BMX va trebui sa mai astepte vreme mai buna, un skatepark mai bun, o locatie mai serioasa, si timp liber mai mult.

  Freeze flash mob. Da da, cand am scris lista, flash mob-urile erau la mare cautare. Daca erai cineva, organizai un flash mob. Daca voiai sa te distrezi ieftin, organizai un flash mob. La dracu, pana si daca te plictiseai puteai face asta, si te alegeai si cu putina faima si cu ceva prieteni si cu o amintire serioasa. Totusi, m-am luat cu alte treburi, si n-am mai apucat sa o organizez. Poate la anul.

  Programarea m-a luat pe dinainte in clasa a doisprezecea, cand am aflat ca nu voi mai invata nimic nou in C++. Totusi, am decis sa ma apuc singur de invatat Java, ceea ce merge binisor pana acum, diferentele fiind destul de minore la inceput. Pe de alta parte, Ned, vechiul meu program super dubios cu o super poveste, a ramas intr-un fisier undeva pe HDD-ul vechi. El a fost terminat, insa din cauza faptului ca povestea trebuia si ea terminata, si cum avea cateva probleme cu codul-sursa, am decis sa il las la stadiul de versiune preliminara. Poate dupa ce voi invata Java, il voi aduce la zi. Povestea este si ea aproape terminata insa trebuie cizelata, lucru pentru care eu nu am timp acum.

  Anul acesta s-a incheiat si prima editie a concursului national de arta ArtFocus la care am fost eu organizator. In realitate, concursul a fost la a treia editie. Planuim sa anuntam deschiderea editiei cu numarul patru in curand, asa ca luati-va camerele si fiti pe faza. Ne vom intoarce mai buni si mai mari ca inainte.

  Odata cu evolutia omului pe Pamant in ultimele luni, a evoluat si blogul meu, primind cadou din partea administratorului, o versiune in engleza, care pana acum, a avut un oarecare succes. Avand in vedere ca nu prea a fost promovata deloc, pot spune ca mi-a mers bine pana acum. Sper sa aduc si acea versiune la stadiul la care a ajuns blogul acesta. Cine stie, poate ma prinde v-un american si ma pune sa scriu pentru el. Imma make moneyz !

  Mi-am schimbat putintel stilul de scris, am participat la o noua editie a festivalului national de teatru pentru tineret "Ingenious Drama Festival", m-am plimbat prin tara, mi-am facut prieteni noi, m-am distrat, am ras, am plans si am facut pe reporterul. L-am adus pe NoX si echipa lui intr-un punct in care nimeni nu ar fi sperat sa ajunga vreodata, cu ajutorul unor personaje noi, si a unei turnuri noi in poveste. Am fost motivat sa incep alta lucrare de fictiune care nu e cu nimic mai presus unui jurnal de bord putintel mai intim.

  Am gresit, am lasat timpul sa se ocupe de chestii pentru mine cand ar fi trebuit sa deschid gura, dar mi-am invatat si lectia din asta. Am invatat sa fiu un om mai bun si in final, un blogger mai bun. Am inceput clasa a doisprezecea putin scartaind si am terminat primul semestru cu capul sus. Am scris un eseu bunicel si am fost recompensat pentru asta cu ocazia de a merge intr-o excursie cu oameni pe care nu ii mai stiam dar care nu m-au dezamagit si de la care m-am ales cu amintiri placute care poate i-au speriat pe unii. Am plecat pe plaiuri banatene si mi-am facut noi cunostinte, si nu am uitat niciodata cum e sa te distrezi indiferent de locatie, persoane sau anturaj.

  Intr-un final pot spune cu siguranta urmatoarele. Poate nu am fost cel mai norocos om din lume. Poate nu am luat cele mai intelepte decizii. Poate am vorbit prea mult cand trebuia sa tac, iar cand mi-a venit mie randul sa vorbesc n-am zis nimic. Insa cu toate acestea, nu am regretat nimic. Sigur, poate nu mi-a mers perfect tot anul, dar per total pot spune ca am rezistat destul de binisor. Sa speram ca anul viitor voi putea spune mult mai mult de-atat.

  Planul pe 2012 va aparea in cursul zilei de azi, sau maine. Om vide.

  P.S.: Every day is not to be the same !
  P.P.S.: Daca ai ajuns aici cititorule, te felicit si te invit sa imi pui orice intrebare vrei. Sau sa arunci cu rosii. Sau amandoua. Sau orice vrei...

2 comentarii:

  1. foarte tare:D...astept flashmob-ul;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări! Nu știu ce aș putea să mai zic. Ai avut un an plin. Păcat că acel flashmob nu a avut loc :) Dar este timp și de asta :P

    RăspundețiȘtergere