„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Un vers, doua versuri, si-a iesit amintirea

... sau, maneaua. Fiecare crede ce-o vrea.

Asear-am fost la discoteca,
Si-am intalnit o bruneta.
Era frumoasa si cocheta,
se vedea ca e bruneta.
Buzele ca doua petale,
pline de-aur si-alte metale,
suncile ce-i fluturau in vant,
in timp ce ma gandeam, si cant.
Daca stau si ma gandesc
eu pe ea o doresc,
era zana zanelor,
valoarea valorilor,
iar cand ea in cap s-a dus,
inima pe jar mi-a pus.
Da' cand l-am vazut cu barna-n loc de nas
m-am dus la baie si apa am tras.
Noaptea la tine ma gandesc,
si ziua nu pot sa-ti vorbesc.
E haladita haladitelor,
smecherita smecheritelor,
o noapte de vara vreau sa-ti daruiesc,
e ceva ce imi doresc.
Cica, laca, cichi, cea
Asta e maneaua mea
Fac dusmanii praf cu ea
Da' nu m-asculta nimenea
Of, viata mea...


Pentru cei ce nu stiu, adica majoritatea celor ce vor citi bucata asta de text, pseudo-poezia de mai sus a fost scrisa intr-o excursie ce a avut loc intre 2 si 3 decembrie, anul curent. In mare, n-am avut ce face, si cand n-ai ce face, scrii manele. Multumiri tuturor autorilor. Va stiti voi.

4 comentarii:

  1. Chiar suna a manea, da e penibila:| Lasa chestiile de genu', nu iti iese. Autorii ceilalti cred ca erau ori beti, ori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu trebuie sa-mi iasa mie. Au fost 14 autori. Si nu eram beti. Cel putin, nu cred :)). Eu am avut doar doua versuri. Da' mie-mi place. De aici si postul pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  3. sa inteleg ca asta e o creatie la caterinca.E destul de faina, dar pacat ca seamana cu o manea. Poti mai mult ;;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar e la caterinca, si am vrut sa demonstram ca noi, o gasca de electronisti, si roacari, si god nkows what else, putem sa scriem o manea. Si, a iesit :D

    RăspundețiȘtergere