„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Invata sa asculti

Bine, poate auzul nu este ceva ce poti sa inveti, desi unii ar spune ca poate fi, data evolutia unui bebelus, insa aici nu vreau sa discut de chestii medicale. Vorbesc aici de cei care aud, insa nu asculta. Sa extindem putin.

Probabil ca, odata in viata, te-ai simtit deprimat, trist, nervos pe viata, gata sa omori prima creatura nevinovata care ti-ar fi iesit in cale, sau pur si simplu plictisit si fara chef. Cu aceasta stare de spirit vin si anumite actiuni. Cand n-ai chef, se observa, cand esti nervos, se observa, fiecare stare de spirit se manifesta diferit. Astfel, cei din jurul tau observa cat de cat ca nu esti chiar in apele tale. Si astfel ajungem al subiectul nostru principal.

Ce se intampla atunci ? Ce fac cei din jurul tau ? Multi merg pe principiul "Daca vorbesc cu asta acum, imi stric si eu ziua, si n-am chef" Si e de inteles, asa cum o prietena mi-a spus, si citez : "toti le au pe-ale lor....si lumea e egoista". Putini aleg sa si intrebe : "Bai, care e problema ?". Si pot sa inteleg asta. Ce nu pot sa inteleg, si imi vine greu sa inghit, ca sa spun asa, e cand desi nimeni nu stie care e problema, toata lumea vine cu pareri. E acel element social care intra in vigoare din momentul in care iti faci aparitia intr-un grup de oameni. Cum te-au vazut cu moralul la pamant de exemplu, tie nu iti zic mare lucru. Dar parerile incep sa curga. Nu e neaparat barfa, insa intra in aceeasi categorie, cumva.

Deci, tu, asta de citesti acum. Cred ca stii s-auzi. In cazul asta, invata sa si asculti. Faci mai mult bine atunci cand asculti problemele cuiva. Nu trebuie sa-ti pese, doar gestul ridica putin moralul. Daca nu vrei sa faci nimic bun, nu fa nimic si gata. Doar nu te chinui sa dai pareri atunci cand nu stii ce nu-i in regula. Si mai ales, nu da sfaturi in cazul asta.

2 comentarii:

  1. subiect de discutie . toata lumea minte :) te ai gandit la asta ? eu mi-am demonstrat-o:)) si inca ceva cum e mai bine sa spui ce gandesti sau sa gandesti ce spui?

    RăspundețiȘtergere