„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Magia reclamelor

Stateam in seara asta si surfam putin internetul, si am decis sa arunc o privire si pe cateva site-uri de stiri romanesti, ca sa vad despre ce subiect monden as mai putea eu scrie pe blogul meu. Am intrat pe site-ul celor de la Realitatea, ceea ce nu cred ca a fost o idee geniala de la inceput, dar a fost primul site care mi-a venit in minte sincer sa fiu. Si cum am intrat pe site, am fost luat pe sus de reclame.

eMag, Ford, alte site-uri, you name it, tot ce putea aparea in reclame (si e aprobat de mai-marii administratori ai site-ului cu pricina) mi-a sarit mie intre ochi. Acum, inteleg nevoia de publicitate, si ca asta e un mod destul de bun de a face bani de pe urma internautilor ca mine si ca tine. Insa eu ca om normal ce ma consider (desi unii ar considera asta o parere mult prea optimista) sunt de parere ca s-ar putea pune in vigoare vechea zicala : "Ce-i prea mult strica."

O reclama, doua, trei, puse cu gust ar trebui sa faca placere ochiului. Poate are si efect faptul ca eu sunt mai mult un adept al minimalismului ca si concept, si ca prefer lucrurile simple, directe, fara ocolisuri, doar ca eu consider ca multe din site-urile romanesti care primesc un numar mare de accesari pe zi sunt pline ochi de astfel de reclame.

Mergand pe aceasta idee pot spune ca e destul de greu in ziua de azi sa gasesti, la propriu, continut pertinent, si care merita vizionat, ascultat sau citit. De aici si lipsa unora de idei.

Voi cum va preferati site-urile ? Bombardate de reclame, sau considerati calitatea continutului un criteriu mult mai important pentru un site ?


2 comentarii:

  1. Firefox NoScript AddOn?

    RăspundețiȘtergere
  2. Umm, da, ar fi avut sens, daca stiam de Add-on-ul cu pricina. N-am avut nevoie pana acum, asa ca, n-am avut de ce sa caut. However, am sa ma interesez mai mult, daca e sa ma uit pe site-uri de stiri mai mult decat de obicei.

    RăspundețiȘtergere