„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Traditie si Legenda la Romani editia 2012

"De la Dragobete la sarbatoarea Rusaliilor. Traditie si legenda la Romani*"

Anul trecut, trei din colegele mele de clasa au participat la un concurs de cultura generala pe anumite teme legate de luna Martie, si nu numai, intrebarile fiind pe teme diverse, variind de la sarbatori religioase pana la istoria micului orasel din care provine si subsemnatul. A mers bine, nu am luat locul intai, insa ne-am distrat foarte bine, mai ales din moment ce e am facut parte din galeria liceului.

Anul asta am repetat figura, chiar daca nu tocmai in luna Martie. Si, cum fiecare an aduce cu el niste schimbari, asa s-a intamplat si de data asta. Cea mai buna schimbare fata de anul trecut a fost faptul ca am castigat. Adica, fetele care au participat au castigat, dar din moment ce ele reprezentau si liceul nostru, pot spune ca am castigat toti. Totusi, cum nici un fel de concurs nu se poate termina cu toate bune si frumoase, pot spune ca au existat cateva evenimente mai putin frumoase.



Unu, a fost foarte cald. Ziua de azi a inceput cu o racoare demna de orice primavara Romaneasca, insa odata cu ridicarea soarelui pe cer, am simtit cum caldura apasa mai tare, si mai tare pe haina mea neagra. Nota personala, daca-i soare afara, negrul nu-i tocmai cea mai isteata alegere.

Doi, am fost acuzati de blat sau cum i-o spune. Una din colegele mele a tinut din curtoazie foile colegelor care au participat la concurs, foi de pe care au invatat acestea. Desigur, noi fiind in primele randuri ale salii, si cum fetele noastre pareau sa nimereasca fiecare raspuns, o profesoara pe care nu o cunosc dar care aparent facea parte din colectivul CTMC Roman** ne-a acuzat ca le "suflam" raspunsurile colegelor. Asta a culminat atunci cand profesoara in cauza ne-a facut bine mersi o poza, desi nici eu nu am ezitat sa trag un cadru cu camera pe care o aveam la gat. Desigur, foile au fost inmanate profesoarei in cauza si dupa ce am fost amenintati cu o supraveghere intensa care a durat cam un minut, totul a decurs ca la carte. haters gonna hate.
Nota : Daca vad poza aia pe vre-un site web, nu ma supar, dar o urc si eu pe cea facuta de mine pe toate site-urile cunoscute, inclusiv pe blog. Blackmail much?

In afara de cele de mai sus, pot spune ca ziua a decurs destul de ok. am reusit sa trag cateva cadre de exceptie cu camera foto a unei colege, poze pe care le voi urca pe blog maine, deoarece sunt destul de multe si trebuie facuta o selectie. De data asta nu am mai putut sa stau la cioace cu matza, matza fiind de parere ca mai bine merge direct acasa cu tot cu ursuletul ei de plus, dar am mai stat putin prin oras cu colega de la care am avut camera, analizand pozele facute in ziua cu pricina.

Over and out !

*Romani din Romania, nu din Roma. N-am diacritice, am renuntat de mult.
** Nu sunt sigur, deci nu sariti la jugulara mea. Daca stiti mai bine, ridicati mana si spuneti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu