„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Presimtiri sau insomnie ?

... si cum iar mazgalesc o postare din seria "Nu pot sa dorm asa ca hai sa scriu ceva".

Inainte de toate vreau sa spun ca am inceput sa scriu postarea asta la ora 1:51. Asa ca daca am vre-o greseala sau daca sunt total aiurea, e din vina mea, dar macar am o scuza.

Ati avut vreodata o presimitire cum ca ceva e posibil sa mearga rau ? Probabil ca da. Auzim peste tot, al saselea simt, intuitie feminina, viziuni, fantome, si alte chestii. Dar pana la urma, nimeni nu a putut sa dea de capat chestiilor de genul. Si, cum nimeni nu stie sa le explice, intra in categoria "paranormalului" de obicei.

Well, ceea ce simt eu acum nu prea intra in paranormal (inca. Vedem ce se intampla in viitorul apropiat) insa eu cred ca are stransa legatura cu o decizie pe care am luat-o nu de mult. Unii ar spune ca am mers pe ideea ca "a treia oara-i cu noroc", insa pot spune despre mine un lucru. Sunt incapatanat. Foarte incapatanat. E ca si cum as avea doi ani, si tocmai am reusit sa ating cea mai frumoasa jucarie din magazin, asta fix inainte sa ma traga mama de mana si sa ma scoata din magazin, pe motiv ca ar fi trebuit sa zic ca o vreau inainte sa luam altceva. Desigur, situatia prezentata anterior e pur ipotetica si cu aere de metafora, dar probabil intelegeti la ce ma refer.

Ei si odata cu marea mea decizie, luata, am avut un sentiment ciudat. Daca asta e a treia oara cand fac o alegere al carei rezultat il stiu deja, si care nu e catusi de putin benefic pentru mine. Vorba aia: "Been there, done that!". Desigur, sansele sunt mici, dar eu n-as mai fi eu daca n-as analiza fiecare posibilitate. Gandesc prea mult, si multi o stiu. Pana acum, nu mi-a stricat. Decat odata. Si-atunci urat de tot.

Pana la urma ce se poate intampla ? Sa mearga prost ? A mers deja. Sa mearga bine ? Nu vad nimic rau in asta. Deci... da.


P.S.: Incercati sa extrageti ceva idei de aici. E ambiguu, e destul de prost scris, dar incep sa-mi revin in forma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu