„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Reminiscenta a unor vremuri apuse



N-am mai scris de mult timp pe blog, si n-am de gand sa recapitulez chiar acum toate evenimentele care mi-au trecut prin fata ochilor, fiindca daca asa ar fi cazul, n-as mai avea timp sa mananc. Sau sa dorm. Sau sa gandesc orice altceva. Asa ca, am sa fac o mica lista cu chestiile importante, chestii care erau, sau nu, in lista mea de planuri pe 2012.

  • Am terminat liceul cu o medie decenta.
  • Am luat BAC'ul.
  • Am intrat la o facultate buna, unde si voiam sa intru de ceva vreme.

Intre timp mi-am luat si laptop, desi asta a fost acum ceva vreme. Traiasca Starcraft in retea cu fratioru', ca sa zic asa. E un bonus, e un laptop decent, tine jocurile pe care vreau eu sa le joc, stie sa compileze cod, fie el C++ sau Java sau orice altceva, asa ca pentru mine e destul. Pentru moment.

De ce e numita postarea "Reminiscenta a unor vremuri apuse" ? Fiindca in seara asta mi-am amintit ca obisnuiam sa scriu destul de des pe blog. Obisnuiam sa scriu chestii de calitate (cred) si imi placea sa scriu. O, imi placea. Totusi, ceva s-a schimbat acum cateva luni. Cateva persoane stiu despre ce e vorba, majoritatea nu. In ceea ce va priveste, am fost ocupat cu BAC-ul si admiterea. Totusi, recent mi-a fost pusa in fata optiunea de a ma lasa de blogging. Si atunci mi-am reevaluat putintel pozitia. Chiar vreau sa ma las ? Chiar nu mai am nimic de zis ? Sigur ca nu ! Nu trebuie sa las o perioada putin mai deprimanta sa imi sufle de sub nas tot ce am construit pana acum.

Bine, n-oi fi eu cel mai smecher blogger din online, nici nu vreau sa par astfel, insa ceva ceva tot am avut aici. Am avut povesti, filmulete, poze, si iar povesti. Da, m-am axat mai mult pe povesti, si am sa le continui, fiindca sfarsitul nu e nici pe departe la fel de aproape precum am crezut acum cateva luni. Blogul asta NU ARE VOIE sa mai decada in felul in care a decazut in ultima vreme. E timpul sa ma reapuc de scris. E timpul sa caut subiecte in orice. E timpul sa am o parere din nou. E timpul sa contez.

Si, pentru a nu suna prea mult a discurs electoral, am sa inchei aici postarea. Sa vedem ce-o sa iasa de-acum incolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu