„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Wild Wasteland

Mie imi place sa merg cu bicicleta. Singur, cu lumea, in grupuri mari, whatever, ideea e ca mie de mic mi-au placut bicicletele si motocicletele, si masinile, si in mare parte aproape tot ce are roti (in afara de carucioarele de cumparaturi, alea nu-s controlabile deloc). Si, cum bicicleta e un mod de transport pe distante relativ mari, din cand in cand ma plimb la cativa kilometri departare de oras, doar asa, ca mi se pune mie pata sa ma departez putin de civilizatie, cumva.

Astazi insa, cum am vazut pe displayul laptopului meu de incredere ca probabil va ploua, m-am limitat la o tura, doua, trei, prin oras. Si, sa vezi si sa nu crezi, a inceput sa ploua. In acel moment eram aproape de fostul strand al orasului, si cum prin zona aia sunt cativa copaci si cateva locuri in care te poti adaposti macar partial de ploaie, am decis sa "campez" si eu pana se mai domoleste vremea. Si aici, copii, incepe povestea noastra.

Langa mine a oprit un domn, tot cu o bicicleta, una destul de veche ce-i drept, care avea exact acelasi scop de moment ca si mine. Sa nu se ude de tot. Dupa ce a mai vorbit cu un batranel pe care aparent il cunostea, am observat amandoi ca din ceruri incepea sa toarne tot mai tare si mai tare, asa ca ne-am mutat intr-un loc mai bun. Acolo, am inceput sa discutam, exact ca doi necunoscuti care se adaposteau de ploaie. El nu ma cunostea, nu stia nimic despre mine. Eu, nici atat. Dar, am discutat, ca doi oameni care au pareri personale si carora nu le e frica sa si le spuna. Am trecut de la excursii cu barca, la pescuit, la biciclism, armata, comunism, si cam tot ce era la mijloc. Am aflat despre el ca a avut un prieten care i-a murit acum vre-o doi ani intr-un accident la pescuit, ca are in jur de 62 de ani, si ca nu i-a placut deloc comunismul.

In el, pentru un moment, m-am vazut pe mine. Era slabut, grizonat, purta ochelari, si ii mergea gura de n-aveai tu aer sa procesezi tot. Si asta imi placea la nenea asta caruia nu-i stiu numele, fapt putin important. A urat comunismul, avea 59 de kile cand a intrat in armata, si toata lumea il vedea ca pe un tinerel care de-abia putea sa se care pe el insusi, daramite sa faca ceva in armata. Ii place libertatea, in limitele bunului simt, si am mentionat ca a urat comunismul si crede ca regimul de acum nu e foarte diferit ?

Pentru mine cel putin, a fost o experienta aparte. Nu ma asteptam ca atunci cand m-am adapostit sub un copac, sa "parcheze" langa mine o persoana de genul. Intre timp, ploaia se oprise, si am luat-o amandoi agale spre sensul giratoriu din Favorit. El trebuia sa-si cumpere un lant pentru bicicleta sa, si mancare pentru caini. Eu trebuia sa-mi continui "aventura" prin oras. A mentionat la un moment dat numele sau de familie intr-o discutie cu un domn, insa nu l-am retinut si cred ca e mai bine asa.

Numele postarii se numeste Wild Wasteland dintr-un motiv anume. Aceasta e o trasatura dintr-un RPG pe care-l tot joc de ceva vreme, numit Fallout : New Vegas. Pe scurt, trasatura adauga anumite elemente de continut diferite de povestea generala, si care pot parea iesite din comun, ciudate, chiar bizare, dar care adauga un element de amuzament in joc. Intamplari bizare in locuri comune, cum ar zice unii. Si in mare, asta am simtit si eu ca mi s-a intamplat. Rareori gasesti o persoana trecuta de 60 in forma buna, cu un asemenea debit verbal, si cu atatea idei si concepte in cap. Mie mi-a placut. Voua v-ar fi placut o intamplare de genul ?

"Wild Wasteland unleashes the most bizarre and silly elements of post-apocalyptic America. Not for the faint of heart or the serious of temperament. " - Descriere din Fallout : New Vegas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu