„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Alte inceputuri ?

Acum putina vreme am vrut sa incep sa scriu un articol nou despre un nou inceput. Totusi, am decis ca ar fi putin prea cliseic, avand in vedere faptul ca multa lume face asta. Pe langa asta, nici inspiratie nu am avut, nici chef, nici timp sincer sa fiu. Totusi, din moment ce acum s-au rezolvat o parte din chestiunile mentionate anterior, la dracu' cu asta, hai sa scriem si-un articol despre noua mea viata.

In mare parte, e cam aceeasi viata, doar ca in alt oras. Cu alte persoane. Si cu alte materii. Si cu alti profesori. Si cu prieteni noi. Ok, poate e o diferenta dar am incercat pe cat posibil sa nu ma schimb prea mult fata de cum eram in liceu. Sigur, schimbari o sa existe. N-am sa fiu ipocrit, stiu sigur ca n-o sa mai tin legatura cu unii din fostii colegi sau o sa pierd unele cunostinte ce le aveam in acea perioada. E adevarat. Si cumva, imi pare rau, dar pe de alta parte trebuie sa ma gandesc ca am alte persoane acum in jurul meu. Cercurile sociale sunt intr-o continua schimbare, iar asta e de bine.

Viata de facultate ? E ok. Cursurile sunt in regula, am mai putine obiecte decat in liceu, iar acum fac obiecte care sunt cumva importante pentru domeniul in care vreau sa excelez, cazul de fata fiind informatica. Ok, poate nu invat sa fac cine stie ce GUI-uri, sau alte tipuri de interfete, dar sa fim seriosi, sunt in anul I. Mai am de mancat. Totusi, fiindca nimic nu poate fi perfect, inca n-am scapat de matematica. Si e o matematica d-aia pur teoretica pe care nu o vad sa imi trebuiasca vreodata in vre-o bucata de software pe care am s-o proiectez vreodata. Dar, ce poti sa le zici. O trecem si pe-asta.

Orasul e foarte ok, comparativ cu cel de unde am plecat. Totusi, e o diferenta intre Iasi si Roman. Pentru moment, parca n-as mai pleca de-aici o vreme. Cine stie, poate candva nici n-am s-o mai fac. Sa speram doar ca nu intervine nimic. Dar, revenind la oras, locuri de distractie sunt destule, obiective "turistice" de asemenea. Pana la urma, daca stau si ma gandesc, gasesti aproape orice vrei. Cred eu.

In afara de asta, nu e mare lucru de zis. Sunt student, sunt in anul I, imi tin degetele incrucisate si invat bine ca sa nu prind v-o restanta, mai ales la matematica fiindca aia o sa-mi fie dusmanul suprem pentru cat 'oi trai. De-acum sa speram ca ma apuc sa scriu ceva mai mult si pe saracul meu blog. A ramas in paragina, au prins plugin-urile rugina, prafu' e de doua degete peste povesti, cat despre twitter, e mort. Al meu, that is.

4 comentarii:

  1. te-ai prins cine sunt?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. No bre, suntem colegi acum. Atât la facultate, cât și legat de blog. Și-al meu e cam în aceeași situație ca și al tău :)

    RăspundețiȘtergere