„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 45 - Duba Pandorei

Sektor imi spusese ceva de o duba care se afla in hangarul 6 de la aeroport. Sincer, la momentul acela mergeam mai mult pe banuieli. Am decis sa-i iau pe baieti cu mine de data asta, in mare parte fiindca nu stiam ce putea fi in hangarul ala. Pentru mine era un fel de cutie a Pandorei. Una destul de reusita.

- Frate, pana la urma ce cautam aici ?
- Ok, baieti, ideea e urmatoarea. In hangarul asta aparent exista o duba care poate sau poate nu are anumite inregistrari care l-ar putea scoate pe Sektor din belele.
- Noi nu vrem asta, asa-i ?
- Nu Buck. Il vrem pe nemernicul ala putrezit in inchisoare. Dar eu personal vreau sa aflu exact ce ar putea sa aiba la mana.
- Atunci, sa vedem.

Am intrat in hangar, hangar care era complet gol. In afara de o duba veche de florar, parcata intr-un colt, care parca ne invita s-o intoarcem pe toate partile, nu mai era nimic in hangar. Ceea ce putea parea putin dubios. Totusi, nu era o capcana, fapt de care ne-am dat seama din prima. Ne-am apropiat usor de ea, am deschis incet usile din spate cu o ranga pe care a adus-o Buck. Inauntru duba era plina de echipament de inregistrare, exact asa cum spusese Sektor. Aveam un sentiment ciudat in acel moment. Chiar era posibil ca altcineva sa fi condus masina aia ? Am decis ca eu si Chris sa scoatem Hard-drive-urile din sloturile in care erau, si sa le ducem acasa la Chris, unde urma sa vedem ce era mai exact pe ele.

- Omule, pentru moment nu vad nimic interesant pe inregistrarile astea. Serios vorbesc, multe din ele sunt doar inregistrari de-ale tipului astuia cum si-o trage cu cate-o tipa in masina. Are gusturi, ce-i drept, dar sunt anumite chestii pe care nu vreau sa le stiu despre el, intelegi ?
- Da Chris. Incearca totusi sa treci peste bucatile alea, ok ? Ramanem fara servetele.
- Ha ha, mor de ras.

Toata operatiunea a durat ceva vreme. Multe din inregistrarile acelea nu aveau absolut nici o importanta pentru mine, si cu atat mai mult nu ar fi putut sa-l ajute pe Sektor sa iasa din inchisoare. Cautarile lui Chris au durat mult insa intr-un final am simtit ca a descoperit ceva. In mare parte fiindca a chemat-o intai pe Rachel. Am stat putin, insa din curiozitate am mers sa vad ce se intampla.

- Omule, trebuie sa vezi asta. Inregistrarea asta e datata in noaptea accidentului. Inregistrarea e cam praf, fiindca s-au pierdut date la momentul impactului, insa trebuie sa stii ceva. Nu Sektor conducea. Tipul e nevinovat. Sau cel putin asa pare.
- Stai, cum ? Atunci cine conducea ?
- Pai, nu se vede perfect, insa pare a fi prietena aia a lui, Miya.
- Nu. Nu. Nu se poate. Nu !
- Mai, eu iti spun ce vad!
- NoX, are dreptate. Trebuie sa recunosti ca seamana.
- Nu, sub nici o forma, e clar. A fost o cursa de la inceput. Vrea sa ne faca sa credem ca el e nevinovat, ca sa iasa din inchisoare si sa termine treaba. Si sub nici o forma Miya nu mi-ar face asa ceva. NU !
- Nu ?! Atunci de ce a fugit din oras in ziua in care tu te-ai trezit, ha ? Imi zici si mie ? Da, am urmarit-o, si nu imi pare rau ! Tipa aia nu-mi inspira decat belele, din secunda in care am intalnit-o ! Din punctul meu de vedere ea era un suspect de la inceput ! Ne-a tradat, nu, te-a tradat pe tine o data, de ce n-ar face-o din nou ?
- Nu, sunt prea multe chestii de procesat acum.
- NoX, intelege ! Vezi si tu ce e pe ecran.
- NU, Rachel, nu pot. N-ar face asta, tu nu intelegi ?
- Pana la proba contrarie, e suspect. Iar John trebuie sa afle de asta.
- Nu, nu inca. Mai intai, dam de ea. Vreau sa aud asta din gura ei !
- Bine, de acord. Dar in secunda in care am gasit-o, il sunam pe John.

Duba aceea a fost o veritabila Cutie a Pandorei pentru mine. Dar nu puteam sa-mi dau seama de ce Miya ar fi facut asta. Aveam incredere in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu