„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Caravana reducerilor miniPRIX

Am aflat acum ceva timp de la Blogatu ca o anume caravana numita "Caravana reducerilor miniPRIX" o sa treaca prin vreo cateva judete, inclusiv judetul Neamt. In esenta, locuitorii judetului Neamt se vor bucura de cate o reducere de 20% pentru orice comanda plasata online pe miniPRIX. Promotia va dura doar in acest weekend, asa ca luati-o cat e calda.

Nu stiu mare lucru despre miniPRIX, tot ceea ce stiu fiind faptul ca miniPRIX e un magazin online de haine ce are in mare parte obiecte de imbracaminte si incaltaminte dama, barbati, dar si accesorii pentru tineri/ copii/ femei/ barbati/ you name it. Nu am comandat niciodata de la ei, asa ca nu am cum sa va dau mai multe detalii. Tot ce stiu, stiu dupa ce am vizitat putintel site-ul si m-am informat.

In mare parte, cam asta e tot. www.miniprix.ro e site-ul, aruncati un ochi, daca va place ce vedeti, cumparati, daca nu, nu.

Un comentariu:

  1. Mie imi plac mult hainele de pe miniprix, le gasesc la preturi mici si calitate superioara. Pot spune ca este magazinul meu online preferat.

    RăspundețiȘtergere