„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

"Orice iubim, vom pierde..."

Nu. Dar sa extind.

NU, la dracu!

Ma vad pus fata in fata cu un fenomen ce dureaza de ceva timp, fenomen care in trecut ma afecta si pe mine intr-o oarecare masura. Fenomenul asta e acel pesimism care te impinge sa spui chestii precum : "In life, you lose the things you love most". Da, majoritatea chestiilor astora vin acoperite cu un strat frumos de engleza. N-am sa traduc, va las pe voi sa va dati seama despre ce e vorba. Mergand pe ideea initiala, am si eu o parere. Asa ca puneti-va puloverele anti-ironie, luati-va caciulile contra sarcasmului si inghititi o lingura serioasa de relaxare. We're goin' in !

Nu e adevarat ! Pierzi lucrurile de care n-ai grija. Pierzi lucrurile care-ti sunt furate. Pierzi lucrurile pe care le ignori. NU pierzi prostiile pe care alegi sa le iubesti la un moment dat. Cel putin, nu fiindca le-ai iubit la un moment dat. Iubirea nu e motiv sa pierzi ceva. Nu e ca si cum ma trezesc intr-o dimineata, imi iau periuta de dinti, imi spal dintii mult mai bine decat de obicei si-mi zic : "Bai frate, iubesc periuta asta de dinti", pentru ca mai apoi sa-mi dispara dintre degete. NU merge asa. Ca nu-mi amintesc unde am aruncat-o cand am iesit din baie fiindca n-am nimerit suportul, e alta problema.

Nu e ca si cum cineva sta acolo sus cu ochii pe tine si isi noteaza pe un mic carnetel negru toate rahaturile pe care tu, o persoana insignifianta in marele plan al universului in care traim, le iubesti pentru ca mai apoi sa coboare (sau sa urce, dupa caz) la tine-n dormitor si sa inceapa sa-ti bage bete-n roate. Nu e asa. In schimb, persoana care-ti baga bete-n roate o vezi dimineata in oglinda. Da, esti tu. Nu pierzi lucruri fiindca le iubesti. Ca ai pierdut ceva ce ai iubit e o pura coincidenta. Trezirea ! Pierzi lucruri fiindca o dai in bara. Cumva.

And... scene.

2 comentarii:

  1. Încearcă să nu citești mot-a-mot. Eu privesc zicala asta într-un mod puțin diferit. Să zicem că ai două brățări:una primită de la persoana pe care o iubești și una pe care ai primit-o de la un coleg de clasă. Când vede cineva și te întreabă ce ai pățit, nu îi spui mai întâi că ai pierdut brățara primită de la persoana iubită?
    E doar un exemplu, primul care mi-a venit în minte. Suntem mai afectați când pierdem un lucru iubit decât atunci când pierdem un lucru mai puțin iubit. Ca un side-note, vom fi mult mai triști când nu te mai înțelegi cu persoana pe care o iubești, decât atunci când te cerți cu un alt prieten.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu o iau mot-a-mot, problema e ca altii o fac. E adevarat ca suntem mai afectati in situatii de genul, dar totusi, multi fac o drama prea mare cu chestia asta.

    RăspundețiȘtergere