„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Anon: Regret

Sa incepem cu inceputurile. Mi s-a cerut sa-i fac omului o prezentare tare, asa ca here I go.

BUN VENIT ! In coltul albastru (singurul colt ce-i drept), cantarind dumnezo' stie cate kilograme, cu o inaltime de *undefined* centimetri, gata sa dea gata orice talent al poeziei moderne de astazi si maine (nu de ieri, nu te pui cu clasicii, brah !) il avem peeeeee...

Aici mi s-a terminat inspiratia. Omul a specificat ca vrea sa ramana anonim asa ca fara prea multe introduceri vi-l prezint pe Anon* cu poezia sa, "Regret".


Regret

Luna alba si senina se arata mandra in zare
Formand printre zeci de oameni siluete imaginare,
Chipuri palide neclare pasesc lin peste pamant,
Ascunzandu-si grava teama si tacerea de mormant.
Plang si sosotesc in umbra cei ce nu pot da uitare,
Sufletul e plin de ura, lacrimi se transforma-n sare,
Ingerul plecat de mult e, nu mai are nici un rost,
Locul destinat de soarta il asteapta pe-acel prost.
Suflul rece-al diminetii crapa aerul in doua
Rotocoale fumurii devin dintr-odata roua,
Cerul isi aduna norii, ceata-nvaluie nebunul,
Printre lacrimi si suspine, cineva. Este doar unul.
“In sfarsit. Pot sa vad unde se termina drumul.”
Dar amarnica-nselarea, si durerea ce-o provoaca
Cand el ii zareste chipul, lacrimile devin promoroaca.
El se-arunca in genunchi. Ea ramane in picioare
Timpul se opreste brusc. “Tare dulce alinare
Sa-ti vad chipul cum zambeste, sa te strang in brate iara,”
Dar cand da sa-i stranga mana, tot frumosul da sa piara.
La sfarsit ramane locul unde silueta imaginara
Sta si plange-ncetisor sub lumina lunii clara.

Daca ai ajuns pana aici, tu cititorule, inseamna ca ai fost curios si poate chiar ti-a placut si poezia de mai sus. Ce-i drept, am citit multe din poeziile omului, mi-au placut si am zis ca ar merita sa-i promovez putin munca. Din punctul meu de vedere merita. Asa ca, daca ti-a placut, lasa un comentariu. Daca nu ti-a placut, spune de ce. Feedback, oameni buni ! Ca sa stie si autorul la ce sa se astepte.

*Anonim/Anonymous 

8 comentarii:

  1. Recent au început să-mi placă să citesc poezii "moderne", ba chiar să și scriu câteva. Totul depinde să ai o muză. Și muza prietenului tău nu se joacă :) Frumos. Vrem mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu 2-3 cuvinte la care ar fi putut renunța, e foarte bine. Are un stil destul de curat, ceea ce e de apreciat şi se merită să scrie în continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. this went straight to my heart...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sincer nu mi-a prea placut, dar mie nu-mi place poezia in general.Nu cred ca mai faci ceva cu poeziile in ziua de azi...doar daca vrei sa fii romantic, iar in cazul acesta scrii doar pentru prietena/iubita/viitoarea sotie/sotia(ce vreti voi).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu scriam poezii pentru că îmi venea mai ușor să trec peste anumite momente grele. Încercând să transcriu aceste momente sub forma unor versuri, făceau acele clipe mai ușoare. Bineînțeles, asta însemna că nu erau decât poezii triste :)) Nu trebuie neapărat să scrii poezii pentru cineva, poți scrie pentru tine.

      Ștergere
  5. Can you make in english please ? Thanks !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I would, actually. However, it is not my work, it is someone else's. Because of this, I can't go running around changing stuff. I have been told that my English is pretty good but even so I am not even near proficient enough to translate poetry. I will ask the author though. Maybe he could help.

      Ștergere