„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Anon: Veghe


Inca o lucrare din partea poetului anonim care ma foloseste pentru a-si promova opera. Va prezint poezia, "Veghe"

Veghe

Luna plina isi asmute raze albe pe Pamant
Printre frunze , crengi si ghinde o privesc si prind un gand,
Ce ma tine-n miez de noapte treaz si zvarcolit in pat:
Oare cine-i mai frumoasa? Luna mea sau al tau sarm?
Bucle castanii revarsa-ti peste umerii tai goi,
Buze rosii arzatoare, ce ma fac sa prind fiori,
Ochii luminosi ca Luna reflectata intr-un lac,
Zambetul usor si simplu ce ma-mbie spre pacat,
Vorbe dulci ce-ti ies din gura ca privighetoarea-n zori,
Perle albe suierande, stralucind ca printre nori.
O mireasma-mbietoare ce ma ia un pic de cap,
Inspirand ca nesatulul, de-a ta vraja nu mai scap.
Tu-ti apropii sarutarea de-a mea soapta tremuranda,
Eu-ti zdrobesc buzele calde ca o menghina flamanda.
Varful degetelor plimba-ti peste gatu-mi incordat
Mana mea mi se afunda printre parul tau bogat.
Lumea-ntreaga se dizolva si ramanem doar noi doi,
Protejati de mandra Luna ce ne veghe pe-amandoi.
Soaptele usoare-n noapte ca o muzica difuza
Se rasfrang prin iarba moale, si se-aduna impreuna,
Rad si sosotesc in umbra, privind calm catre cei doi.
Tu ai adormit in brate-mi, si mi-e dor de ochii tai.

Nu uitati sa comentati, dati sfaturi sau sa aruncati cu rosii. Ii place feedback-ul. Pe de alta parte, si mie imi place. Multumesc, si noapte buna.

P.S.: Da, stiu ca nu am diacritice, insa o sa lucrez la asta. Bear with me...

2 comentarii:

  1. La fel ca si prima...foarte frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasă.. dar la sfârșit, de ce "privind calm către cei doi" și nu "privind calm către noi doi"?

    RăspundețiȘtergere