„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

2013 ASII LanParty - The rundown

Weekendul trecut am avut ocazia sa particip la prima mea competitie de gaming. A fost organizata de cei de la Asociatia Studentilor Informaticieni Ieseni. Ce s-a intamplat ?

Am participat la trei jocuri. Need for Speed: Most Wanted, editia din 2004, jocul considerat de multi ultimul NFS bun din toata franciza. Sincer sa fiu ma asteptam la o competitie destul de serioasa si asa a si fost avand in vedere faptul ca inima mai avea putin si-mi iesea din piept in anumite ocazii. M-am intrecut cu raceri care mai de care mai talentati si in final a fost un eveniment foarte bun. Toata lumea a fost fair-play si ne-am inteles intre noi cand au aparut anumite probleme, tehnice in cazul meu fiindca setarile pentru tastatura erau facute aiurea, ceea ce m-a costat o cursa. Finala in sine a fost foarte stransa, totul rezumandu-se la ultima cursa din campionat. O ultima cursa care a fost pe cat de stransa pe atat de frumoasa. Am luat locul intai la final.

Al doilea joc la care am participat a fost Mortal Kombat 9 (Komplete edition). Acesta a fost mai mult pentru public decat orice avand in vedere ca au participat doar doua persoane, eu si inca un baiat cu care m-am intrecut la competitia de Need for Speed. Aceasta a mers mai lejer, si jucam mai mult pentru placerea publicului avand in vedere faptul ca majoritatea voiau sa vada miscarile speciale pe care le avea fiecare caracter. Si au fost multe caractere, si multe miscari speciale, si multa frustrare cand nu voia sa iasa o miscare sau cand facea unul din noi spam cu o singura miscare. Nu suntem cine stie ce jucatori de liga asa ca jucam si noi cum puteam, sau cum stiam. Ce-i drept e ca am avut noroc cu faptul ca mai jucasem inainte Mortal Kombat, in principal Mortal Kombat Trilogy, joc care are in mare aceleasi combo-uri la caractere ca "editia kompleta". Din cauza asta am luat si premiul intai la joculetul asta.

In final am participat la Bomberman. Inainte de campionatul in sine am reusit sa joc multe jocuri de "incalzire" cu oameni care aveau un nivel de joc mult peste al meu. Sincer sa fiu, mi-am luat o bataie in campionatul propriu-zis, de ziceam ca nu am aer. Adversara mea zicea ca e o chestiune de noroc mai mult, dar sincer sa fiu eu nu aveam idee cu ce se mananca Bomberman pana ziua de inainte. Si a fost in regula. Bomberman e un joc foarte distractiv si amuzant. Merge la o competitie amicala si amical sau nu, stiu cand nu am nici o sansa. Cu toate acestea, a fost incredibil de amuzant, am ras, am glumit, ne-am distrat.

Pe langa cele trei jocuri la care am participat eu, au mai fost si campionate de Counter Strike 1.6, DotA 2, League of Legends si FIFA 13. Nu am participat la acelea din cauza faptului ca ar fi trebuit sa ma pun fata in fata cu jucatori care trec prin jocurile alea de multa vreme si le cunosc mult mai bine decat as putea eu vreodata. Felicitari campionilor oricum ar fi, si cine stie, poate la anul particip la mai multe. DotA 2 poate ? O sa vedem....

Concluzia ? A fost un eveniment la care a meritat sa merg ? Clar. Toata ambianta, fiind inconjurat de gameri si gamerite, si oameni care aveau aceleasi pasiuni ca mine e o senzatie aparte pe care nu am mai simtit-o chiar asa pana acum. Organziarea a fost exemplara si din punctul meu de vedere nu au aparut probleme foarte serioase. Multi au fost intelegatori si eventualele probleme care au aparut s-au rezolvat fara mari dificultati. O sa mai particip ? Ce-i drept daca mai aflu de competitii de genul clar mai particip, mai ales daca e implicat un joc de Need for Speed sau Mortal Kombat, sau alt joc la care sa am macar o sansa. Sau nu. Play for fun, nu ?

Pozele de la evenimnet vor aparea in decursul urmatoarelor zile. Stay tuned !

Un comentariu: