„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

FlashMob FII Competition

Astazi am avut ocazia sa particip la un flash-mob organizat de cei din ASII cu ocazia competitiei nationale FII Competition '13. Evenimentul a fost organizat in doua locatii, mai exact parcarea Iulius Mall Iasi si Piata Unirii din Iasi. Cuvinte de zis nu sunt foarte multe cu exceptia faptului ca s-a muncit destul de mult la chestia asta si in final a iesit un flash-mob foarte reusit. Am avut sunet, am avut muzica, l-am avut pe Fico, am avut oameni geniali si copii pe langa noi. Reteta unui eveniment spontan perfect.

Poze facute la flash-mob si un video cu evenimentul din Piata Unirii aveti mai jos. Enjoy !

Think outside your keyboard ! Press F13 to compete ! FII Competition '13 is going viral !




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu