„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Capitolul 47 - Palma dupa cap

...

- Ce vrei sa zici cu asta ?
- Ce vreau sa zic cu asta ? Ok, lasa-ma sa iti reamintesc exact ce s-a petrecut in jurul tau in ultima vreme. Ai fost in spitale mai mult timp decat ai fost pe propriile picioare, ai provocat o gramada de accidente prin oras, ai facut parte dintr-un cerc mafiot si esti cercetat pentru complicitate la crima. Si pun pariu ca tie nu-ti pasa de chestiile astea. Tu ai un singur scop, o singura vendeta de rahat in minte. Sa-l prinzi pe Takeshi odata. Sunt macar pe-aproape ?
- Da, dar nu vad de ce sunt in asa o mare belea.
- Ai intrat in belea fiindca prietenul tau bun John nu ne mai poate ajuta. A fost suspendat din functie. Nu ma intreba de ce, nu as sti ce sa iti spun. Si pe langa asta, in caz ca nu ti-ai dat seama, Miya a incercat sa te omoare !
- Ok, ok, pana aici. Nu cred ce e in video-ul ala si sunt sigur ca nici tu nu crezi. Ai lucrat cu ea, ai concurat alaturi de ea, cum poti ...
- Asculta-ma, video-ul ala nu minte ! Fie ca-ti place sa crezi sau nu, aia e singura dovada pe care o are Sektor si coincidenta face ca acea caseta arata cu degetul spre nimeni altcineva decat tipa care ne-a tradat pe noi pentru el. Nu vreau sa fiu ipocrita asa ca am sa-ti spun ca nu mi-a placut de ea din minutul unu, dar stia ce face iar tu pareai ca o cunosti destul de bine. Se pare ca nu a fost asa. In final, te-ai ars. Si fiindca tu te-ai ars, noi astia care am mers cu tine atata timp suntem urmatorii suspecti pe lista, in cazul in care nu te pot prinde pe tine.
- Bun, si unde vrei sa ajungi cu asta ?
- E simplu. Trebuie ori sa fugi din oras, ori sa o prinzi pe Miya si sa-ti cureti numele cumva. Fiindca daca stai asa cum esti acum o sa ai atata politie pe curu' tau ca n-ai sa poti sa respiri cum trebuie. 
- Spui asta ca si cum ar fi super usor. Ca si cum ai putea face asta si cu ochii inchisi.
- Nu-mi spune mie asta ! Daca nu iti amintesti cum trebuie, lasa-ma sa iti improspatez memoria. Tu esti cel care a disparut multa vreme de pe radar, doar ca sa apari miraculos cu o multime de conexiuni, dar si ceva belele in spate. Asa ca nu trebuie sa faci pe eroul. Ai mai facut asta, o sa o faci din nou !
- Inteleg. Acum pot sa imi mananc cartofii ?
- Da-i inainte. Cafeaua e in regula ?
- Cea mai buna cafea din oras.
- Daca zici tu. Am sa-mi comand si eu una. 

Dupa asta am mai stat si am mai discutat despre ce alte optiuni mai aveam, dar sincer sa fiu nimic nu parea in regula. In final totul s-a redus la ce imi spusese Rachel inainte. Ori fugeam iar din oras si incepeam acelasi rahat din nou, ori o cautam pe Miya, si aflam odata si pentru totdeauna ce se intamplase cu adevarat in acea seara. Dar, era o problema Nimeni nu stia unde era. Disparuse la fel de repede cum o facusem eu cu mult timp in urma. Si acum ca John nu mai era in schema trebuia sa gasesc o solutie la problemele astea. Avand in vedere ca am preluat teritoriul lui Sektor, lumea nu prea ma mai placea. Cand castigi atatea curse lumea tinde sa te urasca putin. Iar asta nu ajuta la afaceri si cu atat mai mult nu ajuta la relatii. Dar o solutie trebuia gasita. 

2 comentarii:

  1. Capraru Madalina8 aprilie 2013, 22:12

    Povestea asta e facuta de tine? e faina, la inceput am crezut ca e vreu serial ceva, domnu, da cate talente ascunzi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, povestea e scrisa de mine. Tot lucrez la ea de ceva vreme si nu da semne ca s-ar incheia. Ma bucur ca iti place si te mai astept :D.

    RăspundețiȘtergere