„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Strugurelul e prea complicat ca să-l ințelegi tu !

 De acum încolo voi scrie în fiecare vineri câte un articol bazat pe una sau mai multe idei preluate din ce îmi oferiți voi, având în vedere faptul ca din când în când vreau să scriu dar nu știu despre ce. Așa ca fără prea multe adăugiri vă aduc provocarea de vineri : Strugurelul e prea complicat ca să-l ințelegi tu.

 Pe lângă flame-war-ul care a izbucnit la mine pe wall și pe care nu am reușit sa îl citesc în totalitate, am primit și o idee de articol. În esență mi s-a propus să scriu despre punkiști. Dar cum am considerat că nu ar fi corect față de unii și cum cunosc punkiști de treabă am decis sa fac un articol având la bază ideea generală de “sunt prea complicat ca să mă ințelegi tu sau oricine”. Și cum nu sunt am destule cunoștințe la ora actuală cât să fac glume relativ reușite pe tema asta, am sa fiu puțin mai serios. So here I go.

 Nu, nu ești o persoană complicată, ești doar un om. Există oameni de știință care iși petrec toată viața studiind oamenii. Există psihologi și mentaliști care te citesc ca pe o carte deschisă doar din câteva priviri. Așa ca fie că vrei să accepți sau nu, nu esti deloc o persoană așa de complicată pe cât credeai. Și totuși, să zicem că poate nu te gândești la asta și o ții pe-a ta, că esti altfel când de fapt nu ești ci doar ceri puțină atenție, crede-mă ca nimănui nu-i pasă. Problema apare atunci cand renegi toată lumea și te închizi in sfera ta protectivă fiindcă te crezi prea complicată sa stai cu “normalii” și mai scoți capul afară din când în când ca să strigi sus și tare că ești altfel. Până atunci, nu păsa nimanui. Nici acum nu-i pasă nimănui ca ești tu altfel, dar sunt enervați de faptul ca nu-i lași sa doarmă. Ești diferită ? Demonstrează ! Nu da din gură. “Be the change you want to see in the world” spunea odată un om mare, și avea dreptate. Ia aminte.

 În alte știri senzaționale, lipiciul de hârtie nu are ce căuta lângă strugurel. De ce ar fi asta o problemă ? Fiindcă nu te uiti ce iei în mână și te trezești cu buzele lipite între ele cam ca în scena din Matrix atunci când Neo, protagonistul, a fost redus la tăcere de Smith. Cei ce au văzut filmul probabil știu despre ce vorbesc. Cei ce nu l-au văzut, too bad, e o trilogie bună. Așa că ideea de bază e : lipiciul de hârtie nu are ce căuta lângă strugurel. Cine pune lipici lângă strugurel ?! Serios ?!

 Asta a fost și prima ediție a “Provocării de Vineri”. Probabil nu m-am descurcat așa de bine cum cred ca am făcut-o așa ca vă invit să discutați despre subiectele de mai sus și să dați like paginii de pe Facebook, unde am să pun update-uri cât mai frecvente.

 Pagina de Facebook : https://www.facebook.com/BloguLuNox

 Ce m-a impresionat azi : http://www.youtube.com/watch?v=98_cmS-M9dQ

Un comentariu:

  1. Eu numesc problema asta "adolescenta". Toti ajung la ea, insa nu toti o depasesc :)
    Parerea mea.

    RăspundețiȘtergere