„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ce te face pe tine fericit ?

  Acum câteva zile am plănuit să scriu un articol din seria „Nu-i bai !” cu scopul de a împărtăși câteva sfaturi despre ce ar putea face unele persoane care trec prin situații grele, care nu se simt bine, sau care pur și simplu nu sunt fericite în postura în care sunt acum, sau în cea în care au fost atunci. Articolul în cele din urmă nu s-a mai materializat, din cauză că, n-am avut chef de scris atunci. Voiam să scriu, n-aveam chef. Ați trecut și voi prin asta. Totuși, motivat în această seară de forțe dincolo de controlul meu, în seara asta iese articol nou. Cu tema : Pe voi ce vă face fericiți ?

  „Ce vă face fericiți” sună prost. Mai degrabă : „Ce vă aduce în acea stare pe care voi o numiți fericire ?”. Fericirea mea e diferită de a ta, a voastră, a lor. Așa că nu pot generaliza. Din cauza asta am să zic ce mă face pe mine fericit. Ce mă ridică pe mine din când în când din tranșee și mă pregătește de o nouă luptă cu lumea aia rea și urâtă prin care mă plimb. Ce-mi pune mie un zâmbet pe față, chiar și pentru o secundă. O secundă bună. O secundă frumoasă.




  Mie-mi ridică moralul o cană bună de ceai sau de cafea, băută în foișorul pe care l-am ridicat cu tatăl meu.

  Pe mine mă face fericit Winamp-ul atunci când din melodie random în melodie random, dau peste o melodie pe care am iubit-o cândva dar de care m-am plictisit poate sau pe care pur și simplu n-am mai ascultat-o.

  Îmi pune un zâmbet pe moacă mama când vine-n spatele meu cât timp stau la laptop și mă tachinează din când în când. În afara momentelor când mă joc sau am treabă. Atunci e enervant. Dar, mamele-s mame, și le iubim oricum.

  Mă face să zâmbesc corcitura mea de ciobănesc mioritic atunci când nu mă lasă să intru în casă și se-ncâlcește printre picioarele mele, mai mai s-o scarpin pe burtică. Sau s-o fugăresc prin curte.

  Mă fac fericit jucătorii de NFS World cu care mă-ntrec sau fug de poliție și care joacă jocul din plăcere. Și care știu ce fac, care știu că sunt mașini mai încete decât ale lor și că-i pot aștepta pe cei mici. De fapt, mă face fericit orice gamer care știe de unde a plecat și căruia-i place să-i ajute și pe alții, când ajunge-n vârf.

  Mă face fericit programul ăla la care-am lucrat ore întregi și care a fost compilat din prima, fără erori. Warning-urile nu se pun !

  Îmi fac ziua mai bună prietenii cu care ies din când în când în oraș și cu care beau ceva și discut fel de fel de subiecte. Îmi place să vorbesc, să discut, să dezbat, să contrazic, să recunosc că n-am dreptate.

  Și nu numai...



  Am învățat că în final trebuie să știi ce te face fericit și să înveți cum să fii fericit. Voi de ce sunteți fericiți ? Ce vă face pe voi fericiți ? Ce vă agață un zâmbet de buze ? Lăsați părerile voastre in secțiunea de comentarii sau pe pagina de facebook a blogului, https://www.facebook.com/BloguLuNox .

  Sursa posterului : http://lawsofmodernman.tumblr.com . Recomand să vă mai uitați p-acolo. Are chestii frumoase.

3 comentarii:

  1. Pe mine ma face fericit faptul ca ma trezesc in fiecare dimineata :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu cred că pot să mă gândesc la un motiv mai bun de-atât !

      Ștergere
  2. Cum iti ziceam si mai devremeeee.. Pe mine ma face fericita blogul, un loc sacru si personale in care pot sa-mi scriu gandurile si tot ce-mi mai trece mie prin minte la un moment dat, fara sa fiu obligata de nimeni sa scriu despre ceva anume. Imi place sa primesc comentarii pozitive sau negative, toate ma ajuta sa ma modelez.

    RăspundețiȘtergere