„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

LudumDare #27

 
  Pentru vacanța asta de vară am propuse niște planuri foarte mărețe, planuri care includ și crearea a două jocuri pe PC/Android. Unul din jocuri îl am deja făcut, deși într-o formă cât se poate de simplă, al doilea fiind început de mine acum câteva luni. Îi lipsește doar o idee generală. E mai mult un set de mecanici de bază. Un proof-of-concept, cum se spune. Totuși, vacanța încă nu s-a terminat iar acum am aflat de o competiție ce s-ar putea să mă scoată din starea asta de letargie datorată verii.




  Competiția se numește „Ludum Dare” și din câte am înțeles are loc de câteva ori pe an. Concursul constă în crearea unui joc video bazat în jurul unei teme alese dinainte, cu ajutorul celor ce vizitează site-ul LudumDare.com, alegerea temei finale fiind făcută prin vot (din câte știu). Desigur, poate vă gândiți că această competiție nu e chiar cine știe ce. Odată avută tema, un developer poate să stea mult și bine să dezvolte o capodoperă a gaming-ului actual, nu? Nu! Ceea ce separă Ludum Dare de alte competiții de acest gen este intervalul de timp de doar 3 zile de la aflarea temei până la prezentarea aplicației terminate. 

  3 zile poate părea un interval de timp extrem de mic dar țin să vă spun că asta nu e o problemă pentru participanți. Am ajuns la concluzia asta după ce am jucat câteva jocuri create cu ocazia unor ediții trecute și țin să vă spun că sunt acolo câteva titluri care, deși nu sunt cele mai complexe creații existente pe piață, te pot captiva extrem de mult, fiecare având ceva diferit. Fie că vorbim aici de mecanici de joc care mai de care mai interesante, povești care nu te lasă să te ridici de la birou până n-ai terminat jocul, sau chiar elemente de design grafic ieșite din comun, fiecare aplicație din concurs e una ce merită jucată cel puțin o dată.

  Ce vreau să fac eu la Ludum Dare #27 ?

  Nu vreau să câștig. Vreau să particip. Am văzut cu cine mă bat și țin să vă spun că sunt niște genii care așteaptă să fie descoperite acolo. Nu, eu vreau doar să particip și să am numele meu pe o aplicație de-acolo. Toate lucurile mari au început cu chestii de genul, nu?

  Întrebarea mea pentru voi este: Dacă ați face un joc, indiferent de tip, joc video, joc pentru copii, joc de masă, etc. despre ce ar fi? Ați face unul? Lăsați răspunsurile voastre in secțiunea de comentarii sau pe pagina de facebook a blogului, https://www.facebook.com/BloguLuNox.

5 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Dacă-mi zici și la ce te referi, îți răspund cum trebe. Așa la general, mie-mi pasă.

      Ștergere
  2. Eu as face ceva, insa cred ca "starea asta de letargie datorată verii" spune destule.
    Daca ar fi sa ma apuc, cred ca mi-as face eu un joc gen backgammon.

    RăspundețiȘtergere