„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Ceai, bloguri și muzică bună.

  N-am mai scris de ceva timp ca urmare a faptului că am fost într-o mică excursie prin România și Ungaria. Totuși, am zis că nu prea merge să stau și să mă laud cu aventurile mele de pe drum. Tot ce am de spus e că fu fain și că încă nu s-a terminat aventura, fiindcă încă mai am câteva locuri prin care vreau să trec. Dar destul cu asta. Articolul de astăzi va fi despre bloguri. De ce scriu, unde scriu, cum scriu. După asta, mai scot și-un capitol nou din povestea unui racer că tare mult a trecut de la ultimul.

  Nu odată am auzit întrebări ce se refereau în mare parte la motivul din cauza căruia am blog. De ce, pentru ce, pentru cine, toate astea mi-au trecut pe la urechi cel puțin o dată și sincer să fiu nu cred că am avut vreodată un răspuns exact. Un motiv clar, care să definească blogul. De ce scriu? Pentru că-mi place. Am povești la activ, am compuneri despre mafioți scrise pe undeva și am o imaginație destul de bogată așa că un blog era mersul natural al evoluției. Dacă tot scriu, de ce să nu cer puțin feedback? De ce să nu vadă lumea ce scriu. Poate unora n-o să le placă, poate unii vor iubi ceea ce scriu, ce e clar e că în primul rând scriam pentru mine, și asta conta cel mai mult.

  Unde scriu? Asta e o întrebare destul de bună. Cel mai bine scriu într-un pub sau undeva unde pot auzi muzică liniștitoare pe fundal. La dracu, până și-acasă merge, dacă am o cafea-n mână, laptopu-n față și muzică-n căști. Ce e în jurul meu atunci când scriu e foarte important pentru ceea ce scriu. Poate că m-am plictisit de casă și vreau să ies afară undeva să mă „răcoresc”. Iau laptopul în spate și o iau la pas până găsesc un local drăguț, parchez acolo și-i dau blană. În final poate chiar iese ceva bun de publicat. Uneori nu e cazul, dar rău nu-mi pare. Cizelez ce-am scris inițial și poate poate iese ceva bun atunci. E un proces...

  Cum scriu? Repede. Și urât dacă e cazul să scriu ceva de mână în agenda personală. Și cu ceva de băut în față, preferabil ceai sau cafea. Sau ciocolată caldă din când în când. E o chestie de preferințe. Unii fumează, alții visează, alții stau cu băutura preferată-n față și își aștern gândurile pe ecranele lor și ale altora. Fiecare cu vrăbiuța lui, dacă e să citez un contemporan în viață.

  Vrei să începi să scrii? Vrei blog? Fă-o. Nu pierzi nimic din asta, ba chiar câștigi accesul într-o comunitate foarte bună și care te va ajuta să te formezi pe viitor. Împarte gândurile tale cu alții. Vei vedea că nu ești singurul care se gândește la marmote ucigașe de pe Marte...

Imagine via: http://www.chiefoftheleast.com

Un comentariu:

  1. Buna ziua. Interesant blogul dumneavoastra! Voi reveni cu mare placere si in viitor. O zi frumoasa si la cat mai multa inspiratie!
    P.S. Daca aveti placerea, vizitati si blogul meu:


    https://cursdetobe.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere