„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Cinism, pesimism, și-alte de-astea

 Am tot stat și-am analizat (vorba bine) în ultima vreme o mulțime de postări pe fiecare platformă de social networking pe care o folosesc și trebuie să recunosc că sunt puțin luat prin surprindere de numărul de persoane pe care le observ, persoane care (în lipsa unui termen mai precis) au pierdut și ultima urmă de încredere în umanitate și-n persoanele din jurul lor. De ce?

 De ce multe posturi pe care le văd sună mai mult a „Ce rost mai are...” decât a „Mai băgăm o fisă?”. Nu mă refer aici neapărat la o stare de fericire fiindcă am mai discutat despre ceva de genul într-un post anterior. Mă refer mai mult la starea aia de depresie, de letargie. Starea aia pe care o ai când renunți. Când simți că n-are rost. Îmi pare rău, dar sufletul ăla pereche de mult căutat nu o să vină să te caute special pe tine. Îmi pare rău, dar locul ăla de muncă super șmecher pe care-l vrei nu o să ți-l dea nimeni doar fiindcă te-ai gândit la el. Îmi pare rău, dar rezultatele alea pe care le tot dorești nu o să vină. Mulți dintre noi nu s-au născut într-un mediu perfect pentru a înflori. Nu mulți au conturi bancare de invidiat și anturaje care mai de care mai răsărite. Nu. Vrei ceva? Luptă!

 Da, uite că te-a părăsit X, sau ai trecut prin alt interviu de rahat, sau îți urăști locul de muncă, sau notele alea nu-s chiar cum le-ai vrea tu, sau mașina aia nu e chiar așa ieftină precum credeai. Da, uite că nimic în jurul tău nu e așa cum îți place ție. Păi, știre nouă: „Lumea nu se-nvârte în jurul tău!”. Așa că dacă vrei ceva, te culegi de pe jos și întinzi mâna și iei de la viață ce ai nevoie. Prin orice mijloace!

 Acum o fi rău, nu zic că nu. Nu încerc să spun că știu prin ce treci. Probabil că nu știu. Dar nu-mi pasă. Știu că poate fi mai bine. Întotdeauna se poate mai bine. Asta e ideea pe care trebuie să o ai în cap. Întotdeauna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu