„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

SNS și cum Tumblr nu e de mine

  Sau poate nu sunt eu de Tumblr? Nu mă înțelegeți greșit, ca și concept mi se pare o chestie absolut genială. Postezi poze, dai reblog, postezi texte scurte, lungi, whatever, ca platformă a fost gândit excepțional acel site. Totuși nu pot să trec cu vederea ce tot văd eu în „dashboard” în fiecare zi.

  Trecând cu vederea postările cu pisici și iubire, pentru că în cele din urmă ne aflăm pe internet și cu toții știm că internetul iubește pisicile, nu pot să nu observ cum multe, dar multe din postările și imaginile pe care le pune lumea sunt în mare parte destul de triste. Deprimante. Și desigur că aici contează cui i-ai dat follow, dar mă așteptam poate la prea mult de la platforma asta. Ori asta ori nu știu eu pe cine să „urmăresc”.



  Și chiar și-așa, de ce așa de multă lume tristă? Vorbesc aici despre imagine peste imagine peste post peste imagine pline ochi cu citate și vorbe despre inimi frânte, fete cu stima de sine și încrederea aparent la pământ, și desigur, mai multă iubire și pisici. Și iubire. Tumblr e o platformă destul de „iubitoare”. E trist totuși atunci când dai peste blogul unei persoane ma mult sau mai pușin deprimate, fapt făcut clar de posturile de pe blogul cu pricina. E trist fiindcă știi că sunt multe persoane de genul ăsta pe Tumblr. Pe internet în general aș putea spune. Oamenii sunt triști...

  Nu mă lungesc mai mult decât e cazul și vă rog pe voi să-mi recomandați ceva bloguri de pe tumblr și nu numai, care merită urmărite. Am nevoie de o listă mai mare și mai frumoasă de bloguri. Puteți lăsa sugestiile voastre în secțiunea de comentarii sau pe pagina blogului (https://www.facebook.com/BloguLuNox). Vă mulțumesc pentru vizită, și vă mai aștept!

  P.S: shitnoxsays.tumblr.com e un proiect la care lucrez de ceva vreme. Mi-ar plăcea să aflu ce credeți și despre el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu