„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Despre țeluri și de ce planul meu pare că e cam depășit

  Aseară n-am putut să adorm la fel de repede ca de obicei din moment ce încercam să mă culc cu vreo 3 ore înainte de ora mea normală de somn, deoarece aveam o programare la dentist a doua zi. Și cum în majoritatea cazurilor în care nu pot dormi stau și mă uit pe pereți sau la orice altceva există în cameră, mă mai pun pe gânduri. Mai mult din obișnuință decât altceva. Și de la un gând la altul, am ajuns să mă gândesc la câte chestii mai am de rezolvat din planul meu pe 2013, a.k.a. „Planul A”.

  Din toate chestiile de acolo, am îndeplinit pe bune o singură chestie. Prin muncă, dăruire și noroc am reușit să trec de primul an de facultate cu rezultate destul de frumoase. Cu siguranță mai bune decât ce credeam eu că am să obțin. Și a fost drăguț. Doar că odată cu asta, a venit o problemă. Am învățat o mulțime de lucruri noi, lucruri peste nivelul la care mi-am plasat eu „țelurile” pentru anul 2013. Dar totuși, chestiile alea au rămas în plan și cum erau acolo, trebuia să le fac, ca o promisiune făcută mie. Ceea ce duce la un mic război în capul meu. Pe de o parte pot avea acel sentiment de împlinire dat de tăierea chestiilor alea de pe listă. Pe de altă parte, știu că aș putea face mult mai mult de-atât. Problema apare fiindcă se bate orgoliul meu singur cu lopata peste moacă. Și nu e plăcut.

  Deci ce faci atunci când crezi că ești mai bun decât ce ți-ai plănuit? Nu te minți, în primul rând. Ești atât de bun? Bine, chestiile alea vor fi floare la ureche pentru tine. Dacă lucrurile nu merg așa de ușor, înseamnă că nu erai așa de bun pe cât de credeai. Cel puțin, asta îmi zic eu.

  Acu dacă aș scăpa și de lenea asta, ar fi super...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu