„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Eutanasierea câinilor, my two cents

  Sunt absolut sigur că majoritatea ați văzut cazul copilului omorât de câțiva câini vagabonzi. Și cum nimeni nu s-a luat de ei de ceva vreme, era cazul să se mediatizeze subiectul, printre bucățile despre „Roșia Montană”, care cred eu că deja e plictisitor de mult mediatizată. Și cum îmi plac câinii iar acest subiect este destul de controversat, am zis, ce dracu, hai să scot și-un articol. Mai exact, care-i părerea mea despre toată tărășenia asta.

  În primul rând trebuie să menționez că am trei câini acasă (ș-o mâță) de care am grijă și pe care-i iubesc, oricât de animale ar fi ei uneori. Fiindcă sunt. Mai mușcă și ei. Mai au toanele lor. Dar sunt ai mei. Și chiar și-așa, nu pot să nu mă gândesc la câinii vagabonzi care m-au „compostat” de-a lungul vremurilor și pe care într-o anumită măsură îi voiam morți în acel moment. E foarte trist ce s-a întâmplat acelui copil și altor persoane care-au fost mușcate de câini vagabonzi. Chiar și-așa, asta nu înseamnă că toți trebuie eliminați. Sunt câini acolo care-s foarte blânzi dar din păcate stăpânii lor au decis că nu mai au nevoie de ei, așa că i-au lăsat pe străzi. Asta nu înseamnă că toți sunt răi. Bulldog-ii de pildă sunt niște câini foarte docili, dacă nu sunt antrenați să fie câini de luptă sau de pază. Doar fiindcă niște câini sunt răi, nu-nseamnă că toți sunt. Dar, în final, toți sunt animale, și vor avea acel instinct de luptă, nu neg asta.

  Din acest motiv, trebuie avută mai multă grijă de ei și de firmele care se ocupă cu asta. Sunt sigur că sunt ONG-uri acolo care „mulg” bani de la guvern cu pretextul că fac ceva când de fapt doar ridică potăile de pe o stradă și le duc în alt oraș. Problemă rezolvată, zic ei. Banu vine, noi să fim sănătoși. Dacă ar fi un set de regulamente și legi mai stricte și cineva care să le impună, ar fi grozav. Dar, din păcate, asta e o problemă destul de persistentă în România. Nimeni nu se ocupă cum ar trebui de nimic, cu atât mai puțin de câinii vagabonzi din țărișoara noastră. Așa că n-ar trebui să fie o surpriză neapărată.

  Totuși, dacă un câine s-a dovedit a fi foarte violent, fără sanse de „recuperare”, atunci e mai bine dacă e eutanasiat. Câinii au nevoie de stăpâni. Stăpâni buni. Altfel, se întâmplă chestii d-astea.

  În ultimul rând, condoleanțele mele merg către familia copilului mort. Nu trebuia să se întâmple așa ceva, dar la noi, de obicei cineva trebuie să moară pentru a se face vreo schimbare. E, trist...

  Anyways, oameni buni, care-i părerea voastră despre toată chestia asta? Ați eutanasia câinii? Da, nu? Lăsați părerile voastre în secțiunea de comentarii sau pe pagina blogului, https://www.facebook.com/BloguLuNox. Mulțumesc pentru atenție, noapte bună!

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine. Atat timp cat nimeni nu se ocupa de ei, adica nu au stapani...ar trebui rezolvati cumva si pentru ca traim in Romania si alte optinui nu avem, trebuie omorati.
    Am si eu acasa caine si il iubesc. Dar e al meu, eu l-am crescut, l-am educat. Daca ii zic sa muste, musca. Daca ii zic sa stea, sta. Cainii fara stapani nu pot fi controlati.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e romania frate...daca nu moare nimeni, televiziunile nu mai au rateing iar cei din conducere nu vor lua nici o masura...din bani care s-au investit in eutanasierea lor mai bine construiau niste adaposturi pentru saracele animale, pentru ca in cele din urma, vina mai mare este cea a stapanilor iresponsabili care nu au avut grija de ei si i au lasat pe strazi

    RăspundețiȘtergere