„Toate greșelile gramaticale și/sau de tipar prezente pe acest blog cred că sunt intenționate. Vă rog, nu le stricați visul. Mulțumesc.”

Mobile will take over

  Acum ceva timp, cerusem câteva sfaturi și idei despre ce ar mai trebui să scriu. O idee a venit din partea unui coleg de cameră de-al meu, care lucra la acel moment la lucrarea sa de licență, o aplicație de gestionare a fondurilor tale personale. A fost făcută foarte frumos, cel puțin din punctul meu de vedere, omul a muncit enorm de mult la ea și din câte îmi amintesc a luat și o notă destul de frumoasă pe lucrarea de licență. Dar deviez. Marian, colegul în cauză, mi-a propus să scriu despre cum dispozitivele mobile vor fi cel mai important element de pe piață, pentru consumatori, programatori, developeri, firme și nu numai. Pe scurt, ca să-l citez: „Mobile will take over”

  Sincer să fiu sunt în continuare de acord cu ceea ce a spus atunci. Dacă e să ne uităm acum, o mare parte din gadget-urile care apar pe piață în ultima vreme sunt dispozitive mobile. Nu toate sunt chiar așa de mobile, vorbind aici de tabletele 4K anunțate acum ceva vreme, sau mai știu eu ce alte bazaconii de 6 kilograme bucata. Dar în mare parte, ce iese nou pe piață, e mobil. iPhone-uri, telefoane deștepte, tablete și mai deștepte și chiar ceasuri care rivalizează cu puterea de procesare a unor calculatoare low-end. Ceea ce e drăguț. Și ceea ce înseamnă că există o mulțime de platforme mobile numai bune pentru developeri să-și pună mințile la treabă pentru a scoate aplicații noi. App-uri de gătit, de fugit, de dormit, de trezit (alarme, dacă ești old-school, așa ca mine), și de orice altceva cred developerii că ar putea fi simplificat într-o aplicație.

  Gadget-urile mobile sunt curent, din punctul meu de vedere cel puțin, o piață de desfacere imensă pentru dezvoltatori, și va continua să fie astfel pentru multă vreme de-acum încolo. Acum vrea lumea să aibă chestiile deștepte la purtător. Și asta înseamnă app-uri. Și gadget-uri pentru gadget-uri. Nu demult am văzut un atașament cameră foto pentru un smartphone. „Pentru că și telefonul tău trebuie să facă poze frumoase!”

  Mobile will take over. Mobile has taken over. For now...

  Gadget-uri via: http://www.cunet.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu